Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Addictive Drums
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Julle666
30.01.2008 12:00:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistähän johtuu että lähes aina kun kuuntelen/siirrän AD:stä jotain komppia yms. tuonn raidalle niin koko kone kaatuu. Hiiri ei liiku ja se soiva rumpukomppi jää vaan kuulumaan. Isäntänä Traction 2.0
 
CryptoFib
30.01.2008 12:08:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistähän johtuu että lähes aina kun kuuntelen/siirrän AD:stä jotain komppia yms. tuonn raidalle niin koko kone kaatuu. Hiiri ei liiku ja se soiva rumpukomppi jää vaan kuulumaan. Isäntänä Traction 2.0
 
Jos kummastelet vaikka tuota tuetut-softat-listaa vielä vähän aikaa, niin ymmärtänet sinäkin.
 
Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua.
Julle666
30.01.2008 14:02:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lainasin kaverilta EZ drummeria. Sama juttu. Kone kaatuu kun vähä aikaa noitten rumpujen kanssa rälää. Mistä ihmeestä vois johtua. Kitarat nauhotan Stealthplugilla ja sen kanssa ei mitään ongelmaa...
 
-septimisti-
30.01.2008 20:53:22 (muokattu 30.01.2008 21:06:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisiko joku neuvoa kuinka saan Fruity Loopsissa basarin, virvelin, haitsut ym. laitettua jokaisen omaan mikserikanavaan? Painan sitä nuolta, mutta mitä sen jälkeen pitäisi tehdä?
 
Mitä nuolta?
 
Anyway. FL-Studiossa (mikä versio sulla on?) pitää valita erikseen plugarille käyttöön useampi ulostulo. Plugarin vasemmassa yläkulmassa (heti kansiokuvakkeen vasemmalla puolella) on pieni alaspäin osoittava nuoli. Paina sitä ja valitse "Enable multiple outputs". Jos jostain syystä ei toimi, niin kyllä on harvinaisen paska softa tuo AD. VST standardien mukaan kuitenkin edetään.
 
Mites toimiiko AD Nuendon kanssa? Sekään ei ole tuettujen ohjelmien listalla.
 
Haen tässä sitä, että tuolla tuettujen ohjelmien listalla voinee kyllä tässä tapauksessa heittää valkoselkäoravaa.
 
Avattu huone kaikille tampereen m.nettiläisille. Liity ihmeessä Linkki.
sami_sumea
31.01.2008 14:26:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos jostain syystä ei toimi, niin kyllä on harvinaisen paska softa tuo AD. VST standardien mukaan kuitenkin edetään.
 
Toimii hyvin FLS:ssä..
 
...
 
http://www.adamantiumstudios.com
Master of Disguise
31.01.2008 14:41:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anyway. FL-Studiossa (mikä versio sulla on?) pitää valita erikseen plugarille käyttöön useampi ulostulo. Plugarin vasemmassa yläkulmassa (heti kansiokuvakkeen vasemmalla puolella) on pieni alaspäin osoittava nuoli. Paina sitä ja valitse "Enable multiple outputs". Jos jostain syystä ei toimi, niin kyllä on harvinaisen paska softa tuo AD. VST standardien mukaan kuitenkin edetään.
 
Ahaa, kiitos nyt pelittää. Plussan saat. Olin muistaakseni jo kokeillutkin tota "Enable multiple outputs" hommaa mut en jotain sit vaan osannut.
 
lindo
31.01.2008 23:11:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toimii hyvin FLS:ssä..
 
...

 
Juu, demoversiokin. :)
 
Rok rok
inkognito
05.02.2008 22:12:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi en saa tätä toimimaan Reaperilla (2.026)? Vaikka olen DSL:n kopioinut plugins-kansioon, niin en siltikään saa sitä näkyviin listalla?
 
Crimson_swirl
12.02.2008 22:50:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisiko joku viisaampi kertoa kuinka addictive drumsissa saa midin ajettua audio raidalle? Sain kaverin koneen lainaan jossa on nuendo 3. Eli oon laittanu vst instrumenteista addictive drums ja ohjelma on luonu kaikista AD:n raidoista midi raidan nuendoon...sitten tein midi raidan ja laitoin outputtiin addictive drums...toimii muuten ihan hyvin mutta kun teen audio mixdownia ei ohjelma suostu tekemään sitä...
Eli kuinka saan rumpuraidasta audion?
 
lindo
15.02.2008 17:02:23 (muokattu 15.02.2008 21:51:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisiko joku viisaampi kertoa kuinka addictive drumsissa saa midin ajettua audio raidalle? Sain kaverin koneen lainaan jossa on nuendo 3. Eli oon laittanu vst instrumenteista addictive drums ja ohjelma on luonu kaikista AD:n raidoista midi raidan nuendoon...sitten tein midi raidan ja laitoin outputtiin addictive drums...toimii muuten ihan hyvin mutta kun teen audio mixdownia ei ohjelma suostu tekemään sitä...
Eli kuinka saan rumpuraidasta audion?

 
Eikös se ollut jotenkin "apply FX as new take"? En oikein tunne Reaperia tosin.
 
Rok rok
Thet
11.03.2008 12:56:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon nyt koitellu vähän kaikennäkösiä rumpukoneita, mutta tätä demoa en oo ikinä saanu pelittämään. Johtuu varmaan siitä että mulla ei ole sopivaa ohjelmaa tai sitten en vaan osaa avata käyttämällä esim. Reaperia.
 
Jotenka, mikä olisi nyt paras ilmaisohjelma (demo ym) jolla saisin tätä kokeiltua? Ja miten sillä saa avattua AD:n? Oon tainnu aiemminkin jo jotain vinkua, mutta en saanu sopivaa vastausta. Kai.
Hestroyer
11.03.2008 17:05:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon nyt koitellu vähän kaikennäkösiä rumpukoneita, mutta tätä demoa en oo ikinä saanu pelittämään. Johtuu varmaan siitä että mulla ei ole sopivaa ohjelmaa tai sitten en vaan osaa avata käyttämällä esim. Reaperia.
 
Jotenka, mikä olisi nyt paras ilmaisohjelma (demo ym) jolla saisin tätä kokeiltua? Ja miten sillä saa avattua AD:n? Oon tainnu aiemminkin jo jotain vinkua, mutta en saanu sopivaa vastausta. Kai.

 
tisellä ainakin toimii moitteetta sonar 6:n kanssa. demoversiosta en tosin tiedä.
 
Thet
11.03.2008 17:15:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tisellä ainakin toimii moitteetta sonar 6:n kanssa. demoversiosta en tosin tiedä.
 
Autoppa paljon.
Renesquad
11.03.2008 20:28:50 (muokattu 11.03.2008 20:31:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli mulla on tuo Cubase ja nyt tuo demo AD:sta. Kuinka ihmeessä niitä komppeja saa mätettyä tuonne cubaseen, niinkun esimerkiksi fl studioon tai Reasoniin, eli palikka ruutuun ja kuuluu esim sen basarin tömähdys. Noita valmiita komppeja saa laitettua tuohon Cubaseen ja ne kuuluu normaalisti, mutten ymmärrä tätä "editoria" Cubasessa, eli se että saa rakentaa kompit itse on ideana.
 
Edit ja niin ne basarit ja haitsut sun muut näkyy siinä projektissa ja kun laittaa sen valmiin kompin soimaan, niin äänenvoimakkuusmittari hönkii vain siinä master volumessa, ei kunkin soittemen kohdalla.
 
johanssen
11.03.2008 23:36:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

äänenvoimakkuusmittari hönkii vain siinä master volumessa, ei kunkin soittemen kohdalla.
 
Jos ymmärsin oikein ongelman, niin koitas seuraavaa:
Cubase -> Devices -> VST Instruments (F11) -> valkkaa AD -> "käske" AD:n jakaa kanavat erikseen (kick, snare, hihat ect.) eli painat AD:n etusivulta joka kanavasta sen alareunassa olevan nuolen päälle.
 
Vastaus olis kyllä löytyny tästäkin keskustelusta, jos olis viittiny vähän hakea. Saattaa olla myös vastaus metsässä, sillä en oo kohta vuoteen käyttäny kuin EZdrummeria.
 
Jos kerta osaat FL:ssä rakentaa kompit pianorollissa niin ei se tossa cubasessa key editorilla sen kummempaa oo. Yrityksen ja erehdyksen kautta vaan opettelee ja välillä muistaa kiroilla.
 
asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin ellun kanat
Renesquad
13.03.2008 04:42:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ymmärsin oikein ongelman, niin koitas seuraavaa:
Cubase -> Devices -> VST Instruments (F11) -> valkkaa AD -> "käske" AD:n jakaa kanavat erikseen (kick, snare, hihat ect.) eli painat AD:n etusivulta joka kanavasta sen alareunassa olevan nuolen päälle.
 
Vastaus olis kyllä löytyny tästäkin keskustelusta, jos olis viittiny vähän hakea. Saattaa olla myös vastaus metsässä, sillä en oo kohta vuoteen käyttäny kuin EZdrummeria.
 
Jos kerta osaat FL:ssä rakentaa kompit pianorollissa niin ei se tossa cubasessa key editorilla sen kummempaa oo. Yrityksen ja erehdyksen kautta vaan opettelee ja välillä muistaa kiroilla.

 
No kiitoksia vinkistä, oli vähän piilossa nuo nuolet, jostain kumman syystä en löydä tuota key editoria.
 
Torniojaws
13.03.2008 10:47:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jostain kumman syystä en löydä tuota key editoria.
 
Tuplaklikkaa midiä, tai jos sinulla on midiraita valittuna otat valikosta MIDI | Open Key Editor.
 
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Master of Disguise
13.03.2008 20:55:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko jotain plugaria joka muuttaisi iskujen äänenvoimakkuuksia satunnaisesti, ettei jokaisen äänen voimakkuutta tarvii käsin säätää? JS Humanizer ja Toby Bear Humanisator nimisiä plugareita kokeilin jo, mutta Addictive Drums + N-Track yhdistelmällä ne eivät oikein pelittäneet.
 
Harrastelija
16.03.2008 21:14:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensin ei ollut ongelmaa. Oli Pro Tools M-Powered 7.3 ja Addictive Drums 1.0.
 
Nyt on ongelma. On PT 7.4 ja AD 1.11 ja pro Toolsissa ei AD:tä löydy. Kaikki tiedostot ovat siellä missä pitääkin, RTAS filut Common files -> Digidesing -> Plugins.
 
PT löytää latautuessaan kyllä AD:n mutta kun alkaa sitten katsella raidalle sitä, sitä ei löydykkään mistään.
 
Missähän mahtaisi olla syy?
 
Harrastelija
 
Harrastelija
18.03.2008 21:02:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vastaanpa sitten itse kun muita viisampia ei ole osunut kohdalle...
 
Eli siksi jos joku törmää samaan ongelmaan.
 
Ratkaisu on yksinkertainen, AD haluaa Pro Toollssissa audio raidan stereona, mono raidalla se ei ilmaannu edes valikoihin.
 
Niin se on elämä ihmeellistä...
 
Harrastelija
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «