Aihe: QSC K10 virtakytkimen musta töhnä
1
mgbl
28.10.2024 12:03:56
Hei!

Otsikon kamppeessa on ollut käynnistysongelmia, luulen että kyse on virtakytkimestä jota olen vaihtamassa. Vanhaa kytkintä irrottaessa ei voinut välttyä huomaamasta, että sen laitossa on käytetty jotain sikaflexin näköistä mustaa liimamassaa tms. Onko tuolla muuta virkaa kuin kytkimen pitäminen paremmin paikallaan? Uusi kytkin asettuu ihan kohtuu napakasti paikalleen, mutta pitäisikö tuohon laittaa jotain vastaavaa töhnää, ja jos niin mitä?
nightbird
29.10.2024 08:41:19 (muokattu 29.10.2024 08:41:35)
mgbl: Hei!

Otsikon kamppeessa on ollut käynnistysongelmia, luulen että kyse on virtakytkimestä jota olen vaihtamassa. Vanhaa kytkintä irrottaessa ei voinut välttyä huomaamasta, että sen laitossa on käytetty jotain sikaflexin näköistä mustaa liimamassaa tms. Onko tuolla muuta virkaa kuin kytkimen pitäminen paremmin paikallaan? Uusi kytkin asettuu ihan kohtuu napakasti paikalleen, mutta pitäisikö tuohon laittaa jotain vastaavaa töhnää, ja jos niin mitä?

Se myös tiivistää tuon kytkimen ympäristön jos vahvistinmoduli on samassa ilmatilassa elementtien kanssa.
Ilma ei tarvitse isoa rakoa kun se puhisee ikävästi basson tahdissa eli kotelosta
yritetään tilkitä kaikki vuotokohdat, huollettavuudesta viis.
Jos vahvistinmodulilla on oma suljettu kaukalonsa niin sitten oman harkinnnan mukaan voi luottaa kytkimen lukitseviin kynsiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)