Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kitaravahvistimeen itse tehty etulevyn siirtotarra
1
jani2n
11.08.2016 03:14:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys toverit. Kirjoitan tuohon noise gate juttuun vielä toisen tekstin. Olen tehnyt 100 W kitaravahvistimen mutta mulla on se ongelma etten ole löytänyt sopivaa vesiliukoista siirtotarraa joka olisi U3 räkkiin sopivaa pituutensa puolesta. Mun tulostimella saa yli 50 cm tulosteita. Englannissa myydään tuota tavaraa A3 kokoisena arkkeina (lazertran) mutta se jää liian lyhyeksi. Tulostettavan kalvon pituus pitäisi olla hieman yli 50 cm sillä haluan etulevyyn yhtenäisen tulosteen enkä mitään leikkuu jälkiä. Ostin muutamia vuosia sitten jenkeistä (papilio.com) siirtotarra rullan mutta se on sellaista kärpäspaperia että jos kerran laitat sen edes hiukankin vinoon niin siinä on. Nimittäin etulevyssä on paljon potikoiden ja muitten kytkimien aukkoja sekä värejä ja jos ne menevät vituralleen niin lopputuloksen tietää. Etulevy on suunniteltu abacomin etulevy piirrosohjelmalla (hyvä tuote ainakin mulle). Tietysti jos ostaa tuolta "itämailta" niin saa 200 m rullan mutta sellaisella määrällä mulle ei ole käyttöä. Suomessa nuo printtipainot eivät halua ottaa tuollaista yksittäistä "kuvatusta" ja jos ottavat niin maksaa maltaita samoin ulkomailla.
 
Onko jollakin kaverilla tietoa vesiliukoisesta siirtotarrasta mustesuihkulle A2 tai suuremmasta koosta kun mulla ei ole värilaseria.
Kiitos etukäteen.
Terveisin Jari Raumalta
 
kojones
11.08.2016 13:31:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei varsinaisesti vastaa kysymykseesi ollenkaan, mutta tällainenkin vaihtoehto on: http://www.tube-town.net/ttstore/Fa … m-Shop-Blenden-Logos:::560_563.html
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «