Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: 3-asentoinen laatikkokytkin
1
Krice
03.03.2016 13:40:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ihmetellyt miksi tämä kitaran osa on niin harvinainen? Kaikkea muuta löytyy, mutta ei näitä. Suomessa spelektroniikka taitaa olla ainoa firma joka myy ja tuskan hiki tulee kun yrittää miettiä että mitähän muuta tilaisi kuin 5 euron kytkimen. Spelektroniikka ei myy oikein muuta kuin kitaran osia ja sen lisäksi perhokalastusvälineitä. Pitää kai opetella perhokalastamaan.
 
basisti1971
03.03.2016 14:08:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
Krice: Olen ihmetellyt miksi tämä kitaran osa on niin harvinainen?
 
Olettaen että tarkoitat tuota halvimmista halvimpiin Gibson-klooneihin usein valkkautuvaa mikkivalintakytkintä?
 
Jos olettamus osui oikeaan, lienee syynä yksinkertaisesti se, ettei ainakaan omalle kohdalle ole vielä osunut yksilöä joka toimisi yhtä hyvin kuin alkuperäinen.
 
Sama pätee kyllä suljettuihin piirilevymallisiin Fender-kytkimen kopioihinkin.
 

 
Krice: Spelektroniikka ei myy oikein muuta kuin kitaran osia ja sen lisäksi perhokalastusvälineitä. Pitää kai opetella perhokalastamaan.
 
Toinen vaihtoehto olisi ehkä ryhtyä harrastamaan kitaranrakennusta?
 
T:Samuli
 
Decadetroll
03.03.2016 14:09:09 (muokattu 03.03.2016 14:10:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Olen ihmetellyt miksi tämä kitaran osa on niin harvinainen? Kaikkea muuta löytyy, mutta ei näitä. Suomessa spelektroniikka taitaa olla ainoa firma joka myy ja tuskan hiki tulee kun yrittää miettiä että mitähän muuta tilaisi kuin 5 euron kytkimen. Spelektroniikka ei myy oikein muuta kuin kitaran osia ja sen lisäksi perhokalastusvälineitä. Pitää kai opetella perhokalastamaan.
 
No onhan siellä esim. niin paljon elektroniikkakamaa että hirvittää. Isommista säädettävistä virtalähteistä lähtien, antennivahvistimien kautta kondensaattoreihin. Myöskin ihan soittimia löytyy ja ties mitä muuta.
 
Ala soittamaan munniharppua tai tilaa vaikka säkkipilli sieltä samalla?
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
rainmaker
03.03.2016 21:57:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan mielenkiinnosta, miks sen kytkimen pitää olla (samanlainen kuin alkuperäinen, kaiketi) laatikkomallinen? Eikö ainakin tavallisia, avoimia 3-asentoisia kytkimiä löydy melkein jokaisesta musaliikkeestä? Ja jos yhtään palveluhenkeä löytyy, niin hommaavat sinulle sinne laatikkomallisen kytkimen, jos juuri sellaisen haluat.
 
Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym.
MPU
04.03.2016 07:57:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tilannut speleltä aina just sen mitä olen tarvinnut. Ei sieltä ole pakko muuta tilata.
 
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
Krice
05.03.2016 08:52:27 (muokattu 05.03.2016 08:52:40)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rainmaker: Eikö ainakin tavallisia, avoimia 3-asentoisia kytkimiä löydy melkein jokaisesta musaliikkeestä?
 
En ole ihan varma sopiiko se thinline teleen. Jos runko on tarpeeksi paksu niin sitten ehkä? Minulla itse asiassa on tuollainen avoin 3-asentoinen jossakin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «