Muusikoiden.net
08.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: EMG HZ4 mikki
1
john-eduardo
08.01.2016 14:01:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tollasen olisin mahollisesti ostamassa mutta vähä hämärän peitossa mitä tuossa tulee mikin lisäksi thomannin mukaan 5-Johtoinen quick connect kaapeli sekä ruuvit+jouset..eli jakin ja potikat joutuu erikseen ostaa vai?

n4ppul4
09.01.2016 01:06:10 (muokattu 09.01.2016 01:07:05)

john-eduardo: tollasen olisin mahollisesti ostamassa mutta vähä hämärän peitossa mitä tuossa tulee mikin lisäksi thomannin mukaan 5-Johtoinen quick connect kaapeli sekä ruuvit+jouset..eli jakin ja potikat joutuu erikseen ostaa vai?

Eiköhän sulla ole jo kitarassa potikat ja jakki? vai oletko vaihtamassa aktiivista passiiviin?
Jakkia ei tarvitse vaihtaa, mutta passiiveissa potikat ovat luokkaa 250kohm - 500kohm kun emg aktiiveissa suositaan 25kohm potikoita.

Edit:
Vai oletko tekemässä kitaraa ja tarvitset siihen elektroniikan?

Mitäköhän tästäkin saisi irti?
73nd3r
09.01.2016 11:42:47 (muokattu 09.01.2016 11:43:31)

Ilmeisesti kyseessä on uuden kitaran rakennus..?

Ja tää onki hyvä kysymys, kun
a) yleensä mikkiä ostaessa saa vain mikin ja piuhat (+ruuvit), mutta
b) EMG:n asennusohjeessa http://www.emgpickups.com/media/productfile/h/3/h3_h4_0230-0221rb.pdf väitetään että kilkkeet olis mukana.
Siis: ota yhteyttä myyjäliikkeeseen ja kysy.

Ja musamaailmassa EMG HZ H4 on nyt alessa halvempi kuin tomppakaupassa.
http://www.musamaailma.fi/merkit/emg/emg-h4-kitaramikrofoni.html

john-eduardo
09.01.2016 15:50:40

joo siis tässä ollaan ihan uutta rakentamassa joten olis hyvä jos saapi mikin mukana tarvittavat asennustarvikkeet..ja olen tietoinen että m-mailmasta tuon sais halvemmalla mut kun olen muutenkin tompalta tavaraa tilaamassa niin aattelin samaan syssyyn ostaa mikin sieltä, alunperin piti 81 ostaa mutta koska ei ole mm patterikoloa runkoon jyrsitty ja itellä ei ole siihen työkaluja jouduin vaihtamaan passiivimikkiin.

Decadetroll
09.01.2016 16:48:10

john-eduardo: joo siis tässä ollaan ihan uutta rakentamassa joten olis hyvä jos saapi mikin mukana tarvittavat asennustarvikkeet..ja olen tietoinen että m-mailmasta tuon sais halvemmalla mut kun olen muutenkin tompalta tavaraa tilaamassa niin aattelin samaan syssyyn ostaa mikin sieltä, alunperin piti 81 ostaa mutta koska ei ole mm patterikoloa runkoon jyrsitty ja itellä ei ole siihen työkaluja jouduin vaihtamaan passiivimikkiin.

Eikö elektroniikkapoteroon mahdu se 9v paristo?

I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti