Muusikoiden.net
08.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Standby kytkimen vaihdosta kysymys
1
tele09
27.06.2015 19:05:05 (muokattu 27.06.2015 19:24:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tarkoituksena vaihtaa standby switch vanhaan marsu nuppiin, siinä on tällä hetkellä kytkin jossa on vain kaksi paikkaa johon voi juottaa, itse ostin tilalle tällaisen neljällä paikalla olevan:
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxN … w/z/SvcAAOSwBahVM4c~/$_57.JPG?rt=nc

Onko mahdollista kuitenkin vaihtaa tuo nelipaikkainen tilalle?

Tuo ostamani kytkin siis laittaa kaksi vierekkäistä johtamaan sähköä kerralla ja vanha kytkin tekee saman, "off" asennossa ei vaan ole paikkoja johdolle.

Eli jos juotan samalla tavalla kaksi vierekkäistä paikkaa ja "off" asennossa uudessa kytkimessä on kaksi tyhjää juotospaikkaa, ei tule mitään ongelmia?

Sax-pappa
27.06.2015 19:38:14

tele09: Mulla on tarkoituksena vaihtaa standby switch vanhaan marsu nuppiin, siinä on tällä hetkellä kytkin jossa on vain kaksi paikkaa johon voi juottaa, itse ostin tilalle tällaisen neljällä paikalla olevan:

Tuo ostamani kytkin siis laittaa kaksi vierekkäistä johtamaan sähköä kerralla ja vanha kytkin tekee saman, "off" asennossa ei vaan ole paikkoja johdolle.

Eli jos juotan samalla tavalla kaksi vierekkäistä paikkaa ja "off" asennossa uudessa kytkimessä on kaksi tyhjää juotospaikkaa, ei tule mitään ongelmia?

Näin toimii hyvin.

tele09
27.06.2015 20:11:07

Sax-pappa: Näin toimii hyvin.

Kiitti varmistuksesta

Pelimonni
01.07.2015 03:32:59

tele09: Mulla on tarkoituksena vaihtaa standby switch vanhaan marsu nuppiin, siinä on tällä hetkellä kytkin jossa on vain kaksi paikkaa johon voi juottaa, itse ostin tilalle tällaisen neljällä paikalla olevan:

Hyvä olla Jämeräkytkin. Juurikin kuin kuvassa. Se abaut 500 volttia, 70ma menee läpi jjokakerta kun läsäytät kiinni, ja putket kuumuu. Kestää, minkä kestää, muutaman sadan, tuhannen, kymmenentuhannen kytkennän, tai sitten ei.

Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa. 5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin. Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova. Ditto Looper jäi lattiaan. Paras komppikaveri. Ditto Looper jäi lattiaan. Va
Pelimonni
01.07.2015 03:43:34

Hetkinen.Marsuissa on muoviset ,jotka kytkee kaksi alinta rinnan ylös.
Et voi tehdä sitä vaikkapa switchgraft kytkimellä.
Pitää olla perus muovikytkin, jossa kytketään aina ylä, ja alaosa rinnan yhteen.

Voit helposti tehdä ohikkaan stanbykytkimeen, mutta sinun täytyy tietää, mitä teet.
Just Marsun kytkimet on aika rimpuloita.
Varo, ja tiedä, mitä teet. Halpoja on kytkimet, ja halvat vieläkin halvempia. heh.

Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa. 5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin. Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova. Ditto Looper jäi lattiaan. Paras komppikaveri. Ditto Looper jäi lattiaan. Va
tele09
03.07.2015 00:34:02

Pelimonni: Hetkinen.Marsuissa on muoviset ,jotka kytkee kaksi alinta rinnan ylös.
Et voi tehdä sitä vaikkapa switchgraft kytkimellä.
Pitää olla perus muovikytkin, jossa kytketään aina ylä, ja alaosa rinnan yhteen.

Voit helposti tehdä ohikkaan stanbykytkimeen, mutta sinun täytyy tietää, mitä teet.
Just Marsun kytkimet on aika rimpuloita.
Varo, ja tiedä, mitä teet. Halpoja on kytkimet, ja halvat vieläkin halvempia. heh.

vaihdoin kytkimen ja pelittää ihan normaalisti, saa nähdä sitten kauan skulaa.
Siinä vastapuolella olevat kaksi juotoskohtaa joihin ei tullut johtoja eivät johda sähköä kun standby on päällä. Alunperin näissä on tällaiset kytkimet eli joissa on vain kaksi juotoskohtaa neljän sijasta: http://www.amparchives.com/album/Ma … %20SN%20S11145/slides/253_p3485.jpg

Tuollaisia kun ei löytynyt mistään piti tehdä pieni kompromissi, en tiedä vaikuttaako se sitten mihinkään, ainakin toimii.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti