Muusikoiden.net
03.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Blackstar HT-20 middle säädin ei toimi.
1
northern
23.01.2015 11:37:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon aiemminkin ihmetellyt treeniksellä että ompa pieni vaikutus mun blackstarin middle potikassa. Nyt otin vahvistimen kotiin ja rupesin oikein kuuntelemaan että eihän toi middlen pyörittely vaikuta ollenkaan soundiin. Onkohan tohon mitään helppoa korjaustapaa, vai pitääkö viedä suosiolla liikkeeseen korjattavaksi?

Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä.
-HP-
23.01.2015 17:19:47 (muokattu 23.01.2015 17:20:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

northern: Oon aiemminkin ihmetellyt treeniksellä että ompa pieni vaikutus mun blackstarin middle potikassa. Nyt otin vahvistimen kotiin ja rupesin oikein kuuntelemaan että eihän toi middlen pyörittely vaikuta ollenkaan soundiin. Onkohan tohon mitään helppoa korjaustapaa, vai pitääkö viedä suosiolla liikkeeseen korjattavaksi?

Yksi vaihtoehto on antaa valohoitoa ja katella samalla jos siellä ois joku juotos huonosti kiinni kyseisen potikan kohalla. Jos on vain kylmäjuotos niin se on helppo vielä kotioloissa korjata.

E: Toisaalta jos sattuu olemaan uusi niin takuuseen vaan.

Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti