Muusikoiden.net
10.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikä talla stratoon? Wilkinson VS-100 ??
1
kalakukko
27.10.2014 20:46:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,

Ensimmäinen omatekemä skitta on tekeillä ja malli on stratocaster.

Talla pitäisi valita, mutta toistaiseksi mulla on kokemusta lähinnä kiinteätallaisista kitaroista, joten suosituksia otetaan vastaan vibramuljuttimiin.

homunculus_0 kehui tannoin Wilkinsonin VS-100 talloja. Nyt olen koittanut hieman tutustua näihin ja ulkonäön puolesta tuo mustin malli houkuttelisi eniten:

http://www.thomann.de/fi/wilkinsongotoh_vs100n_bk_tremolo.htm

Tuo musta on ihan tyylikäs, muuten oikeastaan perinteisemmät stratotallat näyttävät omaan silmääni paremmilta.

Noita VS-100:sia kuitenkin tuppaa olemaan kaikennäköisiä, mutta liekö erot pelkästään ulkonäössä?

Kaikkia muita/perinteisempiä talloja saa ehdottaa ja suositella, mutta plussaa olisi, jos kestäisi suht rankkaakin soittotyyliä kampeamisen osalta. Ymmärrän siis kyllä, että mitään aivan mahdottomia ei voi odottaa kun ei kuitenkaan floikkaa ole tulossa..

Kiitos!

Ei ole. Parilla kolmella hullulla vaan, ja sitten ne vaihtelee niitä aina että vaikuttaisi että olisi monta.
Antti1
27.10.2014 20:54:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gotoh 510T, Wilkinson VS-100 ja PRS:n kiikku on ehkäpä ne, joita mä koittaisin kytätä omaan kepakkooni perinteisemmistä. Sit jos mieltä vähän avartaa niin Super-Vee BladeRunner voisi olla kova vaihtoehto. Ulkonäkö on ainakin mun mielestä ihan perinteikäs pienellä twistillä.

"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
Valka
28.10.2014 14:11:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samat asiat askarruttivat mieltä myös täällä kuin
strato projektia aloittelin.
Päädyin tähän Schallerin muljuttimeen.
http://www.thomann.de/fi/schaller_5375_nonfinetuning_tremolo_2000.htm

Projekti vielä hieman vaiheessa niin toimivuudesta ei sen enempää
pysty kommentoimaan kuin että laadukkaan "oloinen" talla

Started out with nothing and still got most of it left.
kalakukko
02.11.2014 19:51:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vinkeistä!
Kiinnostus kyllä heräsi tuota Super-Veetä/Bladerunneria kohtaan, enpä ollut kuullutkaan moisesta. Saapa nähdä mihin päädyn.

Ei ole. Parilla kolmella hullulla vaan, ja sitten ne vaihtelee niitä aina että vaikuttaisi että olisi monta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti