Muusikoiden.net
09.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikkien vaihto tbx-stratoon?
1
Arziku
03.04.2014 16:18:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin tossa reilu vuosi sitten meksikon straton jossa on clapton-stratoista tuttu tbx midboostihärpäke 9v paristolla. Kitaran mukana tulleet vintage noislessit ei vaan oikein oo iskenyt niin pitäis pistää ne kiertoon (joku bare knucklen hss-setti, black dog ja slow handit harkinnassa). Kyselisin siis että onko jollakin jäsenellä kokemusta tbx kitaran mikkien vaihdosta jos se ylipäätään on mahdollista tee se itse-duunina?

Rg505bk
03.04.2014 22:20:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arziku: Ostin tossa reilu vuosi sitten meksikon straton jossa on clapton-stratoista tuttu tbx midboostihärpäke 9v paristolla. Kitaran mukana tulleet vintage noislessit ei vaan oikein oo iskenyt niin pitäis pistää ne kiertoon (joku bare knucklen hss-setti, black dog ja slow handit harkinnassa). Kyselisin siis että onko jollakin jäsenellä kokemusta tbx kitaran mikkien vaihdosta jos se ylipäätään on mahdollista tee se itse-duunina?

Olisikohan tuosta apua?

http://www.strat-talk.com/forum/tec … tbx-tone-controls-installation.html

Varmaan Fenderinkin sivuilta löytyy kytkentäkaaviota, joista voisi olla apua... Mulla ei tuosta ole sen kummempaa kokemusta, mutta eiköhän tuo ole suhteellisen suoraviivainen juttu.

Illu
04.04.2014 14:00:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TBX on täysin passiivinen ratkaisu ja eri juttu kuin midboost. TBX löytyy esim. Strat plussasta ja sillä voi leikata joko diskanttia tai bassoa talla- ja keskimikeiltä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti