Muusikoiden.net
08.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rakennussarja Jet Cityltä
1
azlag
26.11.2013 09:35:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Satuin näkemään facebookissa Jet Cityn uutisen jonka mukaan alkavat myymään itse kasattavaa settiä JCA100H-nupista. Eli sisältää kaikki osat, olettaisin että myös jonkinlaiset ohjeet. Itse sivustolta en kyllä onnistu löytämään linkkiä mutta tuo kapistus on pidemmän aikaa jo kaasuttanut ja nyt sen pääsisi tekemään itse! Haaveena olisi joskus oppia vahvistinrakentaminenkin mutta tähän asti se on ollut kovin kaukana horisontissa kun ei ymmärrä kunnolla laitteen toimintaa.

Eli kysymys; kuinka mahdoton urakka olisi kyseessä? Jonkinverran olen kolvia eläissäni käyttänyt ja sähkökaaviotkin jotenkuten tuttuja mutta kaukana olen silti ammattilaisesta. Kannattaako vähänkään vajavaisella osaamisella lähteä aloittamaan tuollaista projektia? Vaikka se sitten olisi tyyliin "tässä valmiit osat, tässä täydelliset ohjeet". Vai pitääkö olla vähintään elektroniikan maisterin paperit?

asaksala
26.11.2013 10:46:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysinpä kyseisen mainoksen. Aloittelijan kohdalla hommaa helpottaa valmiiksi ladottu piirilevy. Rakentelijalle siis jää vain "isompien" kompenenttien asennus ja kytkentä. Eniten minua askarruttaa, onko piirilevyvahvistin yhtään cool?

Jos noin epäilyttää, rakenna reeniksi jotain simppeliä. Pikkunen putkivahvari tai pedaleita.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti