Muusikoiden.net
11.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pedaalin fiksausta
1
Jorpse
10.09.2013 13:32:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysin kirpputorilta vanhan Ibanez DS 10 -pedaalin, joka vaatis pientä laittoa. Testatessa toimii oikeastaan muuten, paitsi plugeissa pientä kosketushäikkää. Oisko oulun seudulla kaveria, joka harrastemielessä pientä korvausta vastaan vois laittaa ton kuntoon?

Insane Kane
11.09.2013 07:43:03

Melko varmasti jakkien juotokset on murtunut. Jos osaat kolvia käyttää niin homma on varsin simppeli korjata itsekkin.

"Arka ja hankala mies"
Rämppy
12.09.2013 10:51:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Insane Kane: Melko varmasti jakkien juotokset on murtunut. Jos osaat kolvia käyttää niin homma on varsin simppeli korjata itsekkin.

On ihan rakenteellinen ominaisuus tuo jakkien liitosten murtuminen kymppisarjan ibanezeissa. Jakit nimittäin killuvat killuvat pelkkien juotosten varassa. Tosiaan helppo homma korjata, itsekin olen lukemattomat kerrat fiksannut, vaikka en olekaan mikään valan tehnyt sähkömies ;-).
Hyväsoundisia, mutta rakenteellisesti heikkoja nämä 10-sarjan pedaalit, suosittelen asentamista pedaalilautaan.

En sitten malttanut olla sanomatta.
Insane Kane
12.09.2013 13:05:16

Rämppy: On ihan rakenteellinen ominaisuus tuo jakkien liitosten murtuminen kymppisarjan ibanezeissa. Jakit nimittäin killuvat killuvat pelkkien juotosten varassa. Tosiaan helppo homma korjata, itsekin olen lukemattomat kerrat fiksannut, vaikka en olekaan mikään valan tehnyt sähkömies ;-).
Hyväsoundisia, mutta rakenteellisesti heikkoja nämä 10-sarjan pedaalit, suosittelen asentamista pedaalilautaan.

Juu, tiedossa tämä on. Olen itekkin noita parisenkymmentä aukonu ja fiksaillut.
Mulla oli tuollainen DS-10 aikoinaan ja se oli varsin hyvä peli pienillä säröillä.
Eikä niitä liiku kovin paljoa, ainakaan silloin kun metsästin moista takaisin =)

"Arka ja hankala mies"
Decadetroll
12.09.2013 14:03:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jorpse: Löysin kirpputorilta vanhan Ibanez DS 10 -pedaalin, joka vaatis pientä laittoa. Testatessa toimii oikeastaan muuten, paitsi plugeissa pientä kosketushäikkää. Oisko oulun seudulla kaveria, joka harrastemielessä pientä korvausta vastaan vois laittaa ton kuntoon?

Voisin vaikka kolvaillakkin sen kuntoon, mutta muuttohommat pukkaa päälle tässä, niin ei oikein jouda. Katsellaan muuton jälkeen uusiksi, jos et ole vielä saanut vehjettä kuntoon.

I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. goatpit.weebly.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti