Muusikoiden.net
11.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fender American Deluxe Stratocaster/S-1 switch ja mikkien vaihto
1
Izer
21.08.2013 16:16:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla Fenderin American Deluxe Stratocaster HSS mikityksellä ja S-1-switchillä ja olen vaihtamassa siihen mikkejä. Tulossa on kaksi Fenderin Custom Shop '69 yksikelaista kaulaan ja keskelle sekä Dimarzion Paf Pro tallaan.

Pari kysymystä:
- Toimiiko S-1 switch normaalisti mikkien vaihdon jälkeen? Uusissa mikeissä tarvittava määrä johtoja kytkentää varten ja näin päin pois? Ei ole minulle mikään kynnyskysymys, kun en säädintä juuri käytä, mutta voin sen siinä pitää jos on ok.
-Tarvitseeko potikoille tehdä jotain, kun vaihtuu vain yksikelaiset yksikelaisiin ja humppari humppariin?
-Muuten kytkentäohjeita operaatiota varten? Tuo S-1 varmaan kaipaa jotain pientä kikkailua ja piuhojen värit lienevät erilaiset kuin vanhoissa mikeissä. Mistä tiedän miten laittaa ne, kun ei ole ihan peruskytkentä?

Got a six-string heartbeat
joseplluissans
29.08.2013 23:31:49

Ei tarvii vaihtaa potikoita, kytkentäkaavioita löytyy pilvin pimein valmistajien sivuilta...

Basisti, ei siitä mihinkä pääse...
Groke
30.08.2013 18:56:46

En ole itse tarkemmin tutustunut, mutta sen kuitenkin tiedän, että tuosta S-1 Switchistä on olemassa ainakin kaksi johdotusten/soundien osalta erilaista toteutusta, ainakin stratoissa. Tosin itse kytkin kait on kuitenkin sama.

Googlettamalla ehkä löytyy lisätietoa, jos valmistajan sivu on päivittämättä kytkentäkaavioiden yms. osalta.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti