Muusikoiden.net
04.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: RR3 pinstripe
1
freakingenius
24.01.2013 18:53:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elikkäs onko kukaan yrittänyt niinkään hullua ideaa kuin vetää sähköteipillä bodyyn pinstripet ja sen jälkeen lakata päältä? jos on ni kertokaa mitä kävi ja pistäkää kuvia.
ja tiedän että olisi viisaampaa maalata uusiksi jne jne..

-HP-
24.01.2013 19:37:29

Guitarist2: elikkäs onko kukaan yrittänyt niinkään hullua ideaa kuin vetää sähköteipillä bodyyn pinstripet ja sen jälkeen lakata päältä? jos on ni kertokaa mitä kävi ja pistäkää kuvia.
ja tiedän että olisi viisaampaa maalata uusiksi jne jne..

Sähköteippiin ei välttämättä tiukkaan tartu lakka/teipin liimat reagoi epätoivotusti/teippi elää ja aiheuttaa halkeamia lakkaan. Noi tulis noin niinku mututuntumalta mieleen sen lisäksi että jälleenmyyntiarvo pienenee väistämättä. Riskejä on kyllä mutta itsehän sinä päätät mitä sille teet, en sano että kokeileminen suoraan väärin ois.
Oon ite raiskannu oman kitaran neonvihreeksi. Pakko ens kesänä tehä paremmin vaikka toi onkin välttävä ulkonäöltään.

Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin?
darkus
26.01.2013 17:34:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon pari kertaa rajannu sähköteipillä ja hyvä tulee, mutten luottais sen "valmiin reunan" tasasuuteen. Vetäisin teipin kiinni niin että haluttu reuna menee pikkasen yli, ja mattoveitsellä ja pitkällä viivottimella uus, tarkka reuna siihen teippiin.

Monta kertaa oon yrittäny etsiä sellasta kapeeta maalinrajausnauhaa muttei sitä jumaliste missään ole!!

Attack Attack, Were back again baby!
gemisti
26.01.2013 18:56:29

darkus: Mä oon pari kertaa rajannu sähköteipillä ja hyvä tulee, mutten luottais sen "valmiin reunan" tasasuuteen. Vetäisin teipin kiinni niin että haluttu reuna menee pikkasen yli, ja mattoveitsellä ja pitkällä viivottimella uus, tarkka reuna siihen teippiin.

Monta kertaa oon yrittäny etsiä sellasta kapeeta maalinrajausnauhaa muttei sitä jumaliste missään ole!!

http://www.nettimaalikauppa.fi/epag … /Products/140083/SubProducts/140083

Automaalikaupoista löytyy.

she sounds like a bag of cats Purple Reckoning
GhostSpider
01.02.2013 15:38:26

Ite oon hakenu rajausteipit Motonetistä. Löytyy useaa leveyttä ( myös kapeaa ~3mm )

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti