Muusikoiden.net
10.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fenderin Tex mex -mikit
1
Alhu
21.07.2012 14:59:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro,

Ajattelin vaan kysellä onko kellään kokemusta kyseisten mikkien laadusta yms.??

Kiitos jo etukäteen

Gabe
23.07.2012 12:23:41 (muokattu 23.07.2012 12:24:11)

Hyvät mikit minusta. Se onko ne sopivat vähän riippuu millaiseen tarkoitukseen ne tulevat :) Mutta noin rakenteellisesti ne on ihan laadukkaat niinkuin Fenderin mikit yleensäkin.

Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
VSu
27.07.2012 10:10:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tunkkaiset, elottomat, huonot. Oma mielipiteeni on, että Fenderin mikeissä ei yleisesti ottaen ole juuri kehumista. Olen käynyt läpi niitä valtavan joukon, ja 57/62-satsi on ainoa jonka itse laittaisin. Esimerkiksi American Standardin mikit sekä Stratossa että Telessä ovat mielestäni ponnettomat ja pliisut. Ehkä pahin pettymys on kuitenkin ollut Straton Texas Special -setti. Käsi hakeutuu koko ajan tone-nappulaa tarkistamaan. Mutta ei, soundi vaan yksinkertaisesti on tukossa.

Monet noista silti tykkää, ja mikäpä siinä. Ei niitä oikein huonoiksikaan voi noin vain väittää. En vaan itse ole niistä löytänyt oikeastaan ensimmäistäkään settiä, joka minua täysin miellyttäisi. Vannon Fenderin kitaroiden nimeen, mutta mikit niistä olen aina joutunut vaihtamaan.

For every action there's a reaction.
Rämppy
02.08.2012 13:50:50

Tämä on kyllä niiiin makuasia. Itse pidän Fenderin Texas Specialia vallan mainiona settinä. Kun ne säätää riittävään alas jotta löytyy "sweet spot", niin kyllä soundaa erinomaiselta. Ehta vintage-stratosoundi, mutta aavistuksen enemmän potkua.
Tietysti riippuu myös vahvistimesta ja välissä olevista efekteistä. Sekä mieltymyksistä.

En sitten malttanut olla sanomatta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti