Muusikoiden.net
10.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vahvistimen uudelleen verhoilu
1
VSu
21.06.2012 18:41:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä paja noita tekee tilauksesta Turun seudulla? Tekeekö mikä tahansa verhoomo?
Ajattelin tuo Blues Juniorin päällystää uudelleen, mutta en jaksa itse ryhtyä hommaan. Jos tilaan tolexit itse, niin minkälainen hinta tuosta hommasta likimain syntyy?

Pitääkö muuten pohjatyöt tehdä itse, eli repiä vanhat pois ja hioa? Mitä muuta pitäisi mahdollisesti ottaa huomioon?

For every action there's a reaction.
Lepardii
02.07.2012 22:22:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VSu: Mikä paja noita tekee tilauksesta Turun seudulla? Tekeekö mikä tahansa verhoomo?
Ajattelin tuo Blues Juniorin päällystää uudelleen, mutta en jaksa itse ryhtyä hommaan. Jos tilaan tolexit itse, niin minkälainen hinta tuosta hommasta likimain syntyy?

Pitääkö muuten pohjatyöt tehdä itse, eli repiä vanhat pois ja hioa? Mitä muuta pitäisi mahdollisesti ottaa huomioon?

Ei hirveästi kokemusta ks. hommista ole, mutta kannattaa kysyä ihan perus verhoomoilta. Toki ehkä tollasesta tolex/tekonahkahommasta kokemusta voi olla enemmän esimerkiksi autoverhoomoilla. Johonkin vahvistinprojektiin haettiin ainakin jotain koristenauhaa autoverhoomosta.
Type
06.07.2012 23:15:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos et vielä löytänyt tekijää, niin kysäse Randenin verhoomosta Laitilasta. Olettaisin, että tuolla onnistuu ja ihan kohtuullisella hinnallakin.

VSu
08.07.2012 12:09:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia vinkistä. Soittelen sinne.

For every action there's a reaction.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti