Muusikoiden.net
09.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kaulan öljyämisestä?
1
karateadonis
17.05.2012 20:52:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!

Gibbonin kaulasta(5.nauhan kohdalta) on noin 3x5 cm alueelta lakka ropissut irti ja paljas mahonki loistaa alta. Minkähänmoista öljyä(josko mitään) kannattaisi käyttää jolla estettäisiin kaulan mahdollinen eläminen yms. tulevaisuudessa. Todennäköisesti loppukin lakka irtoaa tässä muutaman vuoden kuluessa, mutta kädelle tuo on mukavan tuntuinen joten uutta lakkakerrosta en ole laitattamassa.

"pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker"
Antti1
17.05.2012 21:10:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laita joko lakkaa tai öljyä, mutta älä molempia sikinsokin. Mikäli haluat sen öljyn, niin hoida lakka pois koko kaulasta.

"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
tele09
17.05.2012 21:59:23 (muokattu 17.05.2012 22:01:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo antti puhuu asiaa. Itse olen käyttänyt Danish oilia mahonkiin ja hyvää siitä tuli. Itse hommaisin hiekkapaperia ja hioisin lakat varovasti pois ja laittaisin joko uuden lakkapinnan tai öljyt, epätasainen pinta kun ei anna parasta tuntumaa.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti