Muusikoiden.net
11.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gretsch/Thomann laatu?
1
jukcat
21.03.2012 17:42:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaveri kertoi ostaneensa viimevuonna Bo Didley kopion thomanilta (http://www.thomann.de/fi/gretsch_g5810_bo_diddley.htm) ja nyt halusi toisen kaulan siihen. Mielenkiintoista oli kun irrottelin kaulan (omissa kuvissa kohta kuva) kaulataskussa jokunen ylimääräinen reikä, kaulataskun pohja on selvästikin taltalla tai vastaavalla käsin vedetty "about" sopivaan kulmaan ja kaulataskun sivuilla molemmin puolin on haapa-tyyppisestä pehmeästä puusta liimattuja viilusuikaleita tilkkeenä..
Vaikka nyt olis kaukoidän tuote, niin jotain rajaa vois vetää..

sex, juice and rock'n roll..
Solex
21.03.2012 19:31:33 (muokattu 21.03.2012 19:40:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä uutta tässä on? Olen vuosien mittaan katsellut suht monen kiinalaisen kitaran ja beissin kaulataskuun. Parhaimmillaan sieltä on löytynyt positiivinen yllätys asiallisesta jäljestä. Pahimmillaan taas ...no... sanotaan nyt että persoonallisia ratkaisuja. Minua on kummastuttanut näin valmistusteknisesti se, että muut jyrsinnät saattavat olla asiallisia, mutta jostain syystä nimenomaan kaulataskussa saattaa olla pahojakin jyrsintävirheitä. Luulisi että asia olisi melko helposti korjattavissa työntekijöiden pienemuotoisella ohjauksella ja työstökoneiden hienosäädöllä.

Basso on jalo soitin
jperala
21.03.2012 21:38:20

Solex: Mitä uutta tässä on? Olen vuosien mittaan katsellut suht monen kiinalaisen kitaran ja beissin kaulataskuun. Parhaimmillaan sieltä on löytynyt positiivinen yllätys asiallisesta jäljestä. Pahimmillaan taas ...no... sanotaan nyt että persoonallisia ratkaisuja. Minua on kummastuttanut näin valmistusteknisesti se, että muut jyrsinnät saattavat olla asiallisia, mutta jostain syystä nimenomaan kaulataskussa saattaa olla pahojakin jyrsintävirheitä. Luulisi että asia olisi melko helposti korjattavissa työntekijöiden pienemuotoisella ohjauksella ja työstökoneiden hienosäädöllä.

Indoneesia laatua on aina irvistelty, oli omasta ibasta kaula irti yksi päivä niin ei siellä ollut mitään ylimääräistä ja todella siisti kaulatasku inspect by tarra oli vielä paikoillaan :)

varakeef
21.03.2012 23:24:17 (muokattu 21.03.2012 23:25:39)

tai no

"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti