Muusikoiden.net
03.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kaiuttimen korjausta?
1
Guildfinger
07.03.2012 15:45:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka tietäisi hyvän kaiutinkorjaajan, mieluiten Helsingin lähistöltä. Jossakin vaiheessa joku Virolainen heppu taisi mainostaa itseään M.netissä?!
En ainakaan löytänyt haulla kaiutinguruja listattuna. Monikin saattaisi olla vailla palveluksia.

Solex
09.03.2012 17:50:39

Tarkoitat siis kaiutinelementtien korjausta? Uutta kartiota ja pölykuppia tms.

Helsingistä en tiedä mitään lafkaa mutta Accusoundilta olen ostanut kerran pölykupit ja kartion. Ukolla on aivan hillitön tilausvalikoima joten varmasti löytyy mieluinen edukkaasti. www.accusound.fi

Periaatteessa kartion vaihtaminen ei ole temppu eikä mikään tehdä itse. Netistä löytyy pilvin pimein asiaa aiheesta.

Basso on jalo soitin
Guildfinger
10.03.2012 23:58:40

Kiitti tiedoista! Vaikuttaa vakuuttavalta. Kartion tai reunuksien vaihto ainakin kyseessä, Fanen 12" elementtiin. Sillähän ilmeisesti on paljonkin merkitystä lopputulokseen, että vaihtokartio on juuri samanlainen kuin alunperin.

Aki
12.03.2012 23:28:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainitun Accusoundin herra Setälä on aikoinaan korjannut mulle muutamankin tötterön. Muistan yllättyneeni kohtuullisista hinnoista, ja tapaamisetkin onnistui Helsingissä.

"Jos ei kunnolla kuule mitä tekee/on tullu tehtyä, niin käy kuin valtion firmassa. Tietämätön laittaa osaamattoman tekemään tarpeetonta, ni siinä on koko turha työ vaarassa mennä ihan hukkaan." - rintapek 10.1.2012
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti