Muusikoiden.net
05.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mistä kauloja?
1
mct76
19.01.2012 18:34:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä löytyisi kohtuu edullisia kauloja? Vaikkapa puolivalmiita/viimeistelemättömiä. Ja jotain muuta kuin Strato-mallia.

Olisi tarkoitus vaihtaa LTD MMV-07 uusi kaula kun vanha on nyt lopullisesti paskana (vääntynyt). Kaksi kertaa sen olen jyrsimällä oikaissut ja nyt loppui otelaudasta varat. Kaula vääntyy edestakaisin 3. nauhan kohdalta.

Kovin kallista kaulaa en viitsisi muutaman sadan skebaan laittaa. Enkä viitsisi tehdä alusta asti uutta (yhden olen tehnyt).

Ja olen kyllä tietoinen, että skebassa ei ole pulttikaulaa..

joseplluissans
19.01.2012 22:39:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tori. Siellä noita näkyy vähän väliä, vaikkakin on useimmiten tota strato/tele -osastoo. Voithan jättää sinne osto-ilmoituksenkin...

Basisti, ei siitä mihinkä pääse...
Rodger
24.01.2012 23:25:12

Etsii sitkeästi netistä. Itse löysin muutama vuosi takaperin straton mitoilla olevan kaulan, joka osoittautui Dr Partsin valmistamaksi. Hinta oli 35 dollaria. Sillä soitan edelleen. Se oli paljon parempi kuin suomalaisissa musiikkiliikkeissä aikaisemmin katsomani saman valmistajan kalliimmat kaulat.

Jos et muuta keksi, niin osta Thomannilta sopiva kitaran rakennussarja. Kaula niissäkin mukana. Harley Bentoneissakin kaula on yleensä paras osa kitaraa :-)

Rodger
24.01.2012 23:30:00 (muokattu 24.01.2012 23:31:17)

skebassa ei ole pulttikaulaa.
Aha, myy pois tai tee Townsendit :-)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti