Muusikoiden.net
10.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: studiomonitorit vs AV vahvistin
1
Valter1000
14.01.2012 16:35:17 (muokattu 14.01.2012 16:36:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo eli nyt oon aika kauaa jo miettinyt että mitä pitäisi hankkia..
Tulisi ihan sähkörumpujen käyttöön ja varmaan elokuvien, pelien ja musiikin kuunteluun mm
Vahvistin+ kaiuttimet menis varmaa käytettyinä, vahvistin jotain 150e, vanhempi sony esim: Sony STR-DB930 saisin 140e
Studiomonitoreista on semmoista kokemusta taas viime vuodelta että ostin thomannilta Esinear08 monitorit ja oli varmaan ihan hyvä ääni MUTTA surisi nii perkeleesti että palautin ne sitten.. Ja mulla ei ollut sähkörumpuja vielä silloin joten en tiedä oikeastaan sopivatko ne yhtään siihen käyttöön.
Ja Olisi varmaan hankittava joku subbari myös, ajattelin että tekisin itse kotelon ja ostaisin jonku melko halvan elementin. Että saako edes sitten studiomonitoriin liitettyä subbaria? varmaan silloin on pakko ostaa lisäksi vahvistin subbarille.

Että semmosta.

himppe
14.01.2012 18:59:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Valter1000: Että saako edes sitten studiomonitoriin liitettyä subbaria? varmaan silloin on pakko ostaa lisäksi vahvistin subbarille.

Studiomonitoreihin ei välttämättä pysty liittämään subbaria, mutta tuohon Sonyn AV-vahvistimeen pystyy, jos sen hankit. Subbarin on toki oltava aktiivinen, eli omalla vahvistimella varustettu.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti