Muusikoiden.net
09.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fender bassman 50 hopeanaama
1
japro
14.11.2011 22:01:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Putkinupissa on ulos 4oh.Warwick kaappi 4x10 8oh.Juku viisas voisi kertoa vähän näistä ohmi jutuista mulle,onko se turvallista soittaa noilla. Mulla on myös Warwikin 15" kappi ,oomeja en ole katsonut.Pitääkö alkaa muuttaan piuhoja kaapeista.Toimisko toi Fenkku kahdella kaapilla ja miten ne yhdistetään??

poppamies
14.11.2011 22:37:42 (muokattu 14.11.2011 22:41:05)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

japro: Putkinupissa on ulos 4oh.Warwick kaappi 4x10 8oh.Juku viisas voisi kertoa vähän näistä ohmi jutuista mulle,onko se turvallista soittaa noilla. Mulla on myös Warwikin 15" kappi ,oomeja en ole katsonut.Pitääkö alkaa muuttaan piuhoja kaapeista.Toimisko toi Fenkku kahdella kaapilla ja miten ne yhdistetään??

Kun kytket molemmat kaapit niin sulla on tasaan 4 ohmia. Ei tartte muutella mitään. helpoin kytkentä on että vedät nupist jompaan kumpaan kaappiin ja siitä kaapista toisella kaappijohdolla toiseen kaappiin. Jos nupissa on kaksi kaiutinlähtöä niin voit vetää nupista omat johdot kumpaankin kaappin. Ihan sama kummin päin laitat. Lopputulos on sama , eli 4 ohmia.

G strings are for strippers
japro
15.11.2011 08:01:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tapahtuuko jotain jos kytken 8oh kaapin 4oh vahvariin???

VesaK
15.11.2011 21:03:55 (muokattu 15.11.2011 21:04:34)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

japro: Tapahtuuko jotain jos kytken 8oh kaapin 4oh vahvariin???

Tulee ääntä ;) tosin hieman hiljempaa kuin vastaavilla säädöillä 4 ohm kaapin kanssa. Näin ei saa suositella tehtävän mutta ei se siitä hajoa.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti