Muusikoiden.net
08.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kaappia 12" kaiuttimella itse tehtynä
1
The Oath
04.09.2011 22:18:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli nyt kiinnostais kokeilla tehdä kaappi sitä joskus tulevaa nuppia varten. Siinä pitäisi olla laadukas 12" kaiutin ja sen pitäisi myös kuulostaa ja näyttää hyvältä.

Eli mitä osia tarvitsen ja mistä niitä saa? Paljonko projekti maksaisi? Onko älyttömän iso homma?

Entä voiko nupinkin tehdä itse?

-rokkijumala-
04.09.2011 22:27:19

http://uraltone.com/kauppa/index.ph … l&XTCsid=nsoacaemm1kaai44bc1l9fu6r5
Siitä vaikka tutkailet. Pätkä laadukasta hifijohtoa elementteihin liittämistä varten, ja plugi vahvistimesta tulevaa mökää varten.

Netistä löytyy paljon tietoja.

Nupinkin voit tehdä sarjasta jos haluat. Vaikka jonkun uraltonen Jr:rän.

sartzan
05.09.2011 08:00:55

The Oath: Eli nyt kiinnostais kokeilla tehdä kaappi sitä joskus tulevaa nuppia varten. Siinä pitäisi olla laadukas 12" kaiutin ja sen pitäisi myös kuulostaa ja näyttää hyvältä.

Eli mitä osia tarvitsen ja mistä niitä saa? Paljonko projekti maksaisi? Onko älyttömän iso homma?

Entä voiko nupinkin tehdä itse?

Tuossa palstan pysyvissä viesteissä on lisäksi ketju FAQ: Tee-se-itse -kaiutinkaappi, siellä on vastattu moneen alussa askarruttavaan kysymykseen, ja löytyy myös linkkejä lisätiedon äärelle.

"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
ATIA
03.10.2011 10:38:52

Kaapin koko kannattaa harkita tavoitteen mukaan. Jos haluat tukevaa bassontoistoa tarvitaan isompi kaappi. Jos haluat vähemmän bassoa tee pienempi. Jos haluat kevyen ja helposti siirrettävän, tee sopivan kokoinen. Jos haluat perinteisen näköisen, sitten tee sellainen.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti