Muusikoiden.net
11.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dicco ja maali
1
SuurSmurffi
19.07.2011 17:37:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen nyt kaksi päivää yrittänyt haulla etsiä mut ei tärppää. Tai en osaa. Sellainen kysymys että onko nykyaikana olemassa mitään maalia jota uskaltaa tuon diccon alle/väliin laittaa? Ilmeisesti tinneriliukoista pitäisi olla, mutta niitä ei saa enää käyttää kai? Valkoiseksi pitäisi kitara saada niin onko ainut vaihtoehto vaihtaa lakka?

Antti1
19.07.2011 17:46:25

SuurSmurffi: Ilmeisesti tinneriliukoista pitäisi olla, mutta niitä ei saa enää käyttää kai?

Mä en kommentoi muuhun viestiin mitään, kun en tiedä Diccosta tarpeeksi, mutta mitä ihmettä tää on? Ei saa käyttää tinneriä enää? Höpö höpö.

Osta osta
SuurSmurffi
19.07.2011 18:06:07

Antti1: Mä en kommentoi muuhun viestiin mitään, kun en tiedä Diccosta tarpeeksi, mutta mitä ihmettä tää on? Ei saa käyttää tinneriä enää? Höpö höpö.

Monella foorumilla väitettiin että ainakaan automaaleissa ei saa tinneripohjaisia käyttää vuoden 2007 jälkeen. Tiedä sitten noista foorumeista.

Kefiiri
19.07.2011 18:55:11

SuurSmurffi: Monella foorumilla väitettiin että ainakaan automaaleissa ei saa tinneripohjaisia käyttää vuoden 2007 jälkeen.

Näin asia lienee automaalien suhteen. Valkoisen maalin päällä Dicco taitaa tuottaa kellertävän vintage-vivahteen, onko moinen tavoitteena?

SuurSmurffi
19.07.2011 19:22:57

Kefiiri: Näin asia lienee automaalien suhteen. Valkoisen maalin päällä Dicco taitaa tuottaa kellertävän vintage-vivahteen, onko moinen tavoitteena?

Ei haittaa vintaget. Mitä maalia tuonne voi sitten laittaa?

jPekka
19.07.2011 19:34:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SuurSmurffi: Ei haittaa vintaget. Mitä maalia tuonne voi sitten laittaa?

En ole maalia kokeillut, mutta olen tässä kesän mittaan vedellyt Diccoa sekä StewMacin vesiohenteisten lakkojen että tärpättiohenteisen petsilakan päälle. Aikakaan toistaiseksi ei ole ilmennyt kuplimisia tai muita kummallisuuksia. YMMV, kuten vanha kansa sanoo.

"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
okabass
19.07.2011 20:18:25

jPekka: YMMV, kuten vanha kansa sanoo.

Täst mie piän. Vaikka olenkin hämäläinen.

In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
SuurSmurffi
19.07.2011 23:28:06

jPekka: En ole maalia kokeillut, mutta olen tässä kesän mittaan vedellyt Diccoa sekä StewMacin vesiohenteisten lakkojen että tärpättiohenteisen petsilakan päälle. Aikakaan toistaiseksi ei ole ilmennyt kuplimisia tai muita kummallisuuksia. YMMV, kuten vanha kansa sanoo.

Nuo petsi jutut on tuttuja, mut sillä ei sitä valkoista saa.

RkS
20.07.2011 09:49:01

SuurSmurffi: Nuo petsi jutut on tuttuja, mut sillä ei sitä valkoista saa.

Itse olen maalannut kaksi rakentamaani kitaraa täysvalkoiseksi ja lakannut Diccolla päälle. Maalikaupasta valkoisinta automaalia, en kyllä muista tarkalleen mitä sorttia mutta ei mitään erikoismaalia. (Purkin kyljessä taisi lukea "1-komponenttimaali" jos en ihan väärin muista.)

Lakkaus sujui ongelmitta eikä mikään kuplinut. Toisessa kitarassa tosin ilmeisesti pari liian paksua lakkakerrosta aiheutti heti sen nikotiiniefektin. Toisen kitaran lakkasin sitten ohuemmilla kerroksilla useampaan kertaan ja kellastumia ei tullut. Ajan myötä sitten...

MPU
21.07.2011 18:48:14

Itse itseäni toistaen (haulla olis varmasti löytyny vastays): AKRYYLImaalit (esim Motipin spray) toimii mainiosti Diccon alla.
Marko

Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
futhermucker
21.07.2011 20:40:28

MPU: Itse itseäni toistaen (haulla olis varmasti löytyny vastays): AKRYYLImaalit (esim Motipin spray) toimii mainiosti Diccon alla.
Marko

Joo, itsehän vetäsin motonetin tuotetta, (saattoipa olla esim. MOTIPPIA) tulos nähtävillä omissa kuvissa.

"Puuhaaminen yksinomaan voimistelun parissa tuottaa miehiä, jotka ovat rajumpia kuin heidän kuuluisi olla, kun taas yksinomainen musiikin harrastaminen tekee heistä liian pehmeitä." -Platon
SuurSmurffi
21.07.2011 22:36:39

MPU: Itse itseäni toistaen (haulla olis varmasti löytyny vastays): AKRYYLImaalit (esim Motipin spray) toimii mainiosti Diccon alla.
Marko

Ok. Motippia sitten. Haulla en löytänyt. Kaks iltaa yritin etsiä. En varmaan osannut oikeilla hakusanoilla ettiä. Sorkke. Mutta kiitoksia vastauksista, tämä selvä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti