Muusikoiden.net
08.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: tele projekti
1 2
mopar
11.07.2011 21:19:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten tämmönen body kannattais / pitäis pintakäsitellä jotta puun kuviot sais parhaiten näkyviin. Eli mitä aineita tulis käyttää. En ole tosin vielä väriäkään päättänyt..
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3130248.jpg

JOPPA
11.07.2011 22:03:01

Eikös petsi olisi ainakin hyvä, jos jonkun värinkin haluaa mukaan?

Jawski: No, mieluummin masturboin viikset tuhisten kuin banen jotain saatanan nirppanokkaa.
Old Joe
11.07.2011 23:55:19

mopar: Miten tämmönen body kannattais / pitäis pintakäsitellä jotta puun kuviot sais parhaiten näkyviin. Eli mitä aineita tulis käyttää. En ole tosin vielä väriäkään päättänyt..
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3130248.jpg

Onpa harvinaisen hienot kuviot puussa. Ja kuten edellä sanottiin, petsillä ne kuviot leiskumaan.

Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä.
mopar
12.07.2011 00:20:16

Old Joe: Onpa harvinaisen hienot kuviot puussa. Ja kuten edellä sanottiin, petsillä ne kuviot leiskumaan.

No onnistuuko tämä niillä veteen liuotettavilla pussipetseillä vai mitä siihen vedän? Ei ole nämä petsit mulle oikeen tuttuja....

Jeszse
12.07.2011 08:41:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mopar: No onnistuuko tämä niillä veteen liuotettavilla pussipetseillä vai mitä siihen vedän? Ei ole nämä petsit mulle oikeen tuttuja....

Eiköhän se juurikin niillä onnistu.

13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN!
mopar
12.07.2011 09:46:14

Jeszse: Eiköhän se juurikin niillä onnistu.
No voiko siihen päälle vetää mitä tahansa lakkaa?

Kumiankka
12.07.2011 11:57:45

Mites sellakka ja "ranskalainen kiillotus" toimisi tuohon? Ilman petsiä tai petsin kanssa. Muistaakseni sellakka tuo puun kuviot ja loimut esille paremmin kuin mikään muu

charvette
12.07.2011 12:55:37

Itse tein yhden projketin niin, että vesipetsasin bodyn (sain sunburstin jopa onnistumaan - aikaa tosin meni) ja myöhemmin pintakäsittelin värittömällä Osmolla.

mopar
12.07.2011 13:30:03

charvette: Itse tein yhden projketin niin, että vesipetsasin bodyn (sain sunburstin jopa onnistumaan - aikaa tosin meni) ja myöhemmin pintakäsittelin värittömällä Osmolla.

Onko sulla näyttää kuvaa siitä? Toi vahahomma ois siitä tietty hyvä, että sen pystyis tekemään ite. Mulla ei ole vehkeitä lakkaamiseen, eli joutuis varmaan viemään maalarille. Tosin ei sekään ole mahdotonta. Vai pystyykö tämmöstä lakkaamaan pensselillä??? Ja mikä on ranskalainen kiillotus??? Tehdään varmaan kielellä...:P

Jeszse
12.07.2011 13:35:03

mopar: Mulla ei ole vehkeitä lakkaamiseen

Jos ostat spraylakkaa, ni saat sen pullon mukaan millä voit suihkutella.

mopar
12.07.2011 13:43:35

Jeszse: Jos ostat spraylakkaa, ni saat sen pullon mukaan millä voit suihkutella.

No joo tämmönen vaihtoehtokin tietty on. Aattelin vaan etten lähe paukkupullolinjalle. Mut kaikki ideat tervetulleita. Saihain sitä spreilakkaakin jonain laadukkaampana vaihtoehtona.....saihan?

Jeszse
12.07.2011 13:45:46

mopar: No joo tämmönen vaihtoehtokin tietty on. Aattelin vaan etten lähe paukkupullolinjalle. Mut kaikki ideat tervetulleita. Saihain sitä spreilakkaakin jonain laadukkaampana vaihtoehtona.....saihan?

Käsittääkseni parikomponenttista saa, ja automaalaamot voi tarjota sellasta mihin on kovetteetki sekotettu. Joku viisaampi voi ehkä vahvistaa tän?

Zeeboo
12.07.2011 13:50:58

mopar: Ja mikä on ranskalainen kiillotus???

http://files.soitinrakentajatamf.fi … tajatamf.fi/edit/doc/Kiillotus1.pdf

White men can't Monk
charvette
12.07.2011 14:40:04

https://picasaweb.google.com/117893554825140789936/SSMII_Strato#

mopar: Onko sulla näyttää kuvaa siitä? Toi vahahomma ois siitä tietty hyvä, että sen pystyis tekemään ite. Mulla ei ole vehkeitä lakkaamiseen, eli joutuis varmaan viemään maalarille. Tosin ei sekään ole mahdotonta. Vai pystyykö tämmöstä lakkaamaan pensselillä??? Ja mikä on ranskalainen kiillotus??? Tehdään varmaan kielellä...:P

mopar
14.07.2011 16:14:18

Nohiiih. Kävin ostamassa keltaista ja punasta pussipetsiä. Niistä pitäs sekotella sopivan oranssi väri. Ja siihen lakkaa päälle. Lakka on 2-komponentti akryylilakkaa. Katotaan mitä tästä tulee...

JPQ
14.07.2011 19:54:46

Toivotaan että tulos on mieleinsn kun oranssia ei saa ihan mistä vain väreistä. no kirkasta jos tahtoo ja kitaraan tuskin kirkkainta sävyä haetaan...

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
mopar
14.07.2011 20:15:03

JPQ: Toivotaan että tulos on mieleinsn kun oranssia ei saa ihan mistä vain väreistä. no kirkasta jos tahtoo ja kitaraan tuskin kirkkainta sävyä haetaan...

Lajaat esikokeilut täytyy kuitenkin tehdä ennen ku uskallan väriä kitaraan vetää. Jotain tämmöstä ehkä ajaisin takaa. http://images.lilypix.com/displayimage.php?album=2201&pos=26
Ku tekee ite saa ihan just semmosen ku sattuu tulemaan...

ViK
14.07.2011 20:42:12

mopar: Lajaat esikokeilut täytyy kuitenkin tehdä ennen ku uskallan väriä kitaraan vetää. Jotain tämmöstä ehkä ajaisin takaa. http://images.lilypix.com/displayimage.php?album=2201&pos=26

Kannattaa myös lakata ne petsatut koepalat koska sillä lakalla voi olla huomattava vaikutus lopputuloksen väriin silloinkin kun lakka on väritöntä.

JPQ
15.07.2011 02:40:51

mopar: Lajaat esikokeilut täytyy kuitenkin tehdä ennen ku uskallan väriä kitaraan vetää. Jotain tämmöstä ehkä ajaisin takaa. http://images.lilypix.com/displayimage.php?album=2201&pos=26

selkästi tulenpunainen tai punaoranssi riippuu määrittelystä eli ei kyllä yhtään sinnepäin kun luulin mutta onnea että saat mieleisen tuloksen.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Hannu A
21.07.2011 18:59:41

mulla on omakuvassa ja avatarina omatekekoisella bodylla oleva jatsibasso jossa pintakäsittelynä keltainen vesipetsi jonka päällä pähkinän sävyinen läpikuultava osmo. Plus kerros tai pari väritöntä osmoa päälle.

"Työpaikalla kukaan ei kuule huutoasi, ellet lähetä sitä sähköpostilla" -Taloussanomat 28.11.2010
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti