Muusikoiden.net
05.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Matala 3-way switch?
1
Aamuhaamu
22.06.2011 17:39:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjensta! Kokeilin Iban S-sarjalaiseen tommosta DiMarzion perus Straton 3-waytä ja ei mahdu.

Olisiko ihmisillä suositella jotain laadukasta 3-way switchiä, joka peräti mahtuisi S-sarjalaisen elektroniikkalootaan? Saa tarjota pikaviestilläkin, jos joltakin moinen löytyy jostain laatikon periltä.

wilo
22.06.2011 20:43:55

Aamuhaamu: Morjensta! Kokeilin Iban S-sarjalaiseen tommosta DiMarzion perus Straton 3-waytä ja ei mahdu.

Olisiko ihmisillä suositella jotain laadukasta 3-way switchiä, joka peräti mahtuisi S-sarjalaisen elektroniikkalootaan? Saa tarjota pikaviestilläkin, jos joltakin moinen löytyy jostain laatikon periltä.

Mä veikkaan, että Göldon kytkin menisi siihen poteroon: http://www.thomann.de/fi/goeldo_el3pl.htm . Mulla on yksi Göldon kytkin ja se näyttää olevan about saman kokoinen kuin Ibanez superswitch, joka on melko monessa S-sarjalaisessa vakiona.
Jos sulla on tollanen superswitch, voit kytkeä sen toimimaan kuten 3-asentoinen kytkin - eli joissakin asennoissa tulee sama saundi.

Aamuhaamu
22.06.2011 20:58:18 (muokattu 22.06.2011 20:59:43)

wilo: Jos sulla on tollanen superswitch, voit kytkeä sen toimimaan kuten 3-asentoinen kytkin - eli joissakin asennoissa tulee sama saundi.

Kiitoksia, tämähän on hyviä uutisia! Viitsisikö joku vielä valaista minua, miten tuon switchin saa kolvailtua kolmiasentoiseksi? Itselläni kävi mielessä myös kytkentä, jossa 2 ja 4 asennot olisivat tyhjiä. En sitten tiedä miten pahalta tuo kuulostaisi käytännössä tallasta kaulamikkiin ja päinvastoin rumpatessa...

wilo
22.06.2011 22:34:35

Aamuhaamu: Kiitoksia, tämähän on hyviä uutisia! Viitsisikö joku vielä valaista minua, miten tuon switchin saa kolvailtua kolmiasentoiseksi? Itselläni kävi mielessä myös kytkentä, jossa 2 ja 4 asennot olisivat tyhjiä. En sitten tiedä miten pahalta tuo kuulostaisi käytännössä tallasta kaulamikkiin ja päinvastoin rumpatessa...

Millaset mikit sulla on? Kerro vaikka merkki ja malli tai sitten oikein tarkka kuvaus, jos noita ei ole tiedossa.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti