Muusikoiden.net
05.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vahvistin > Mikseri ongelma.
1
Huap0
08.06.2011 13:49:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs olen ostamassa (BEHRINGER XENYX 502) mikserin ja vahistimena minulla on T.amp e400.. cd soittimena on joku pioneeri.. (auxit löytyy) ja kaijuttimena on carpower subwoofer.. elikkä miten NÄMÄ liitetään toisiinsa? Voisiko joku viisas neuvoa aloitteliaa KIITOS!! :D

Antti1
08.06.2011 13:54:38

Huap0: Elikkäs olen ostamassa (BEHRINGER XENYX 502) mikserin ja vahistimena minulla on T.amp e400.. cd soittimena on joku pioneeri.. (auxit löytyy) ja kaijuttimena on carpower subwoofer.. elikkä miten NÄMÄ liitetään toisiinsa? Voisiko joku viisas neuvoa aloitteliaa KIITOS!! :D

Sä meinaat kuunnella musiikkia pelkällä monosubbarilla? Joo'o...

Signaali lähtee cd-soittimen analogisesta ulostulosta mikserin analogiseen sisääntuloon ja mikserin analogisesta ulostulosta vahvistimen sisääntuloon, josta signaali menee vahvistimen kaiutinlähdöistä kaiuttimeen. Mitä piuhoja sä sitten tarviit väliin, niin sitä en tiedä näkemättä laitteita. Pieni omatoiminen selvitystyö noiden aiemmin mainittujen ohjeiden pohjalta vois avartaa sullekin laitteiden käyttöä sen verran, ettei tämänkaltaisia perusasioita tarvitsisi kysellä jokaista kytkentää varten. Hyvä lähtökohta on vaikka manuaalien lukeminen.

Retku
08.06.2011 16:39:09

Pieni omatoiminen selvitystyö noiden aiemmin mainittujen ohjeiden pohjalta vois avartaa sullekin laitteiden käyttöä sen verran, ettei tämänkaltaisia perusasioita tarvitsisi kysellä jokaista kytkentää varten. Hyvä lähtökohta on vaikka manuaalien lukeminen.

Joo en kanssa oikeen ymmärtänyt kupletin koko juonta mutta muuten tämä kyllä ansaitsee vastaukseksi sen perinteisen:

R T F M

ja jos ei ole hajuakaan mitä tuo tarkoittaa niin googlen setä kertoo sen mielellään.

"Ei muuta kun huumori yllä ja lisää paskaa housuun!"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti