Muusikoiden.net
04.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sunburst ja binding
1
Kukko
23.03.2011 19:47:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neuvoja vailla.. Eli olen laittanut rakentamaani teleen tuon bindingin. Tarkoitus olis maalailla tuohon sunburst väritys: miten saan tuon bindauksen suojattua/puhdistettua maalauksen jälkeen?

Reunoiltahan on helppo suojata maalarinteipillä, mutta kanteen/ pohjaan tuleva osa nauhasta peittyy luonnollisesti maaliin? Olisiko tuo bindaus tullut vasta maalaamisen jälkeen?

Kiitos tiedoista etukäteen..

-Mikko

"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
Decadetroll
23.03.2011 20:35:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Monet käyttää partaterää tai vastaavaa ja raaputtelevat ne maalit veks siitä bindauksen päältä. :)

"vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä."
Kukko
23.03.2011 20:38:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: Monet käyttää partaterää tai vastaavaa ja raaputtelevat ne maalit veks siitä bindauksen päältä. :)

Many thanks- olen taas paljon viisaampi..;)

"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
e0700719
23.03.2011 21:37:08

Kukko: Olisiko tuo bindaus tullut vasta maalaamisen jälkeen?

Ihan oikeassa järjestyksessä oot tehny. Olis huono bindata ja hioa/siklata bindi kannen tasoon, jos kansi on jo onnistuneesti saatu komeeks

kölö
Decadetroll
23.03.2011 21:40:05

e0700719: Ihan oikeassa järjestyksessä oot tehny. Olis huono bindata ja hioa/siklata bindi kannen tasoon, jos kansi on jo onnistuneesti saatu komeeks

Monassa paikkaa tunnutaan vannovan tämän ensin bindaukset kohdilleen sitten maalaus-taktiikan nimeen. Juurikin tuolla varovasti bindaukset esiinrapsutustaktiikalla toimivat he. Toki jälkikäteen bindaaminenkin onnistuu vallan mainiosti.

"vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti