Muusikoiden.net
10.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eka kitara
1
e0700719
23.02.2011 19:10:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon tehny useamman rungon ja kaulan, mutta nyt sain aikaiseksi ruveta pintakäsittelemään ja sovittamaan yhtä paria. Noita oelautoja olen tehnyt vaihtelevalla menestyksellä, mutta tähän se on tilattu valmiina paremman intonaation toivossa. Tämä tulee lahjaksi. Myös sähköt on valmista kamaa.

Body - Amerikan leppä.
Kaula loimuvaahtera ja kaularaudanavaimenreijän kaulus wengeä.
Ruusupuu otelauta.
Pintakäsittely oli tarkoitus tehdä pitkän kaavan mukaan, mutta siitä piti luopua aikataulun takia.
Bodyssä hionta 320 asti ja herdinin antrasiitti kuultoväri. Päälle tulee joko puolihimmeä tai kiiltävä unica PU (ei vielä kuvissa) Kaulassa on PU ja kuvissa välihiottuna, lisää lakkaa siis tulee.

Gotoh tunerit + 6 reijän vibra.
Perunan kokoiset hihmalukot.

Perus strato isolla lavalla ja näitä tulee lisää, ehkä myös työn jälki paranee :)

Sori kuvien laatu, Nokian vika.

http://kuvablogi.com/blog/30407/1/

Decadetroll
24.02.2011 09:06:09

Komiaa loimua tuossa kaulassa kyllä. Jatkahan samaan malliin, hyvä siitä vielä tulee :)

"vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä."
e0700719
24.02.2011 09:55:02

Decadetroll: Komiaa loimua tuossa kaulassa kyllä. Jatkahan samaan malliin, hyvä siitä vielä tulee :)

Korven loimuvaahtera on kyllä upeeta, tosin hintavaa. Löytyy 2 puolivalmista pikkulapasta verstaalta ja toinen reversenä :D

Seuraava stratoprojekti on valehtelematta kuvioltaan hienoin suomalainen leppä minkä oon nähny.

Jymi
24.02.2011 10:23:17

Hyvältä näyttää mitä nyt noista kuvista pystyy päättelemään. Tehän valmiiksi, niin kommentoidaan sitten lisää.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti