Muusikoiden.net
08.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaran kokoaminen
1
Jipper
19.12.2010 20:03:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vähän kiinnostais ostaa Beatman.fi: stä tollanen Straton rakennus sarja.. Mites sen kokoominen käytännössä? Olen siis täysin aloittelija, eikä tarpeellisia työvälineitä edes löydy.. Onko tolla mahdollista saada edes kohtalaista kitaraa? Noissa kun ei ohjeita oo niin mistä selllaset sais?

pamppu
19.12.2010 22:17:57

Hommaa toi kirja:
http://www.youtube.com/watch?v=iAUMB-dGjAA

Have mercy maam!
HeNe.334
19.12.2010 22:25:29

No jos ymmärtää miten kitara toimii ja mikä osa tekee mitäkin niin ei se ole vaikea homma. Ja tietenkin miettii kahdesti ennen kuin tekee jotain.

Ei se ole viellä pilalla
Muuki
20.12.2010 07:58:02

Sais tuon kokoamisessa jokunen työkalukin olla, kuten akkuporakone johon pari kärkeä ja muutaman millin terä kaulataskun ruuveja varten, ja pari pienempää mm. pleksin ruuveja varten..

Ehkä todellakin tietämättömälle se kiusallisin eli elektroniikkahan tuossa on jo valmiiksi juotettuna. En mä sanois että tuo mikään mahdottomuus on jos jotain edes tietää kitarasta. Jos ei niin muutakun opiskelemaan ja tilaat vaan rohkeesti rakennussarjan. Kyllähän nuo on ihan soitettavia siinä missä muutkin, jos saa kasattua oikein.

Eio
ubik
20.12.2010 08:53:42

tekemällä oppii ja netistä taikka täältä löytyy lähes kaikki vastaukset.

Alluxzi
20.12.2010 21:54:38