Muusikoiden.net
03.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nopee kysymys kauloista!!
1
Space_Ace
04.12.2010 23:51:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauhee kusihätä, ei kerkee käyttää hakua. Meneekö DrPartsin Telekaula (22-nauhanen) ihan heittämällä normi straton kaulataskuun?
Kiitos!

Mun mielestä mulla on erittäinkin hyviä juttuja, mutta silti mä en koskaan saa plussaa...
Muuki
05.12.2010 09:39:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todennäköisesti menee, mutta näissähän ilmotetaan yleensä mitat, vertaa niitä nyt kuitenki siihen kaulataskuusi ensin.

Eio
JPHe
05.12.2010 11:15:30

Space_Ace: Kauhee kusihätä, ei kerkee käyttää hakua. Meneekö DrPartsin Telekaula (22-nauhanen) ihan heittämällä normi straton kaulataskuun?
Kiitos!

Oikeassa stratokaulassa peräosa pyöreämpi kuin telessä.

Space_Ace
05.12.2010 20:08:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei kiitti!

Mun mielestä mulla on erittäinkin hyviä juttuja, mutta silti mä en koskaan saa plussaa...
palomaeki
07.12.2010 00:51:30

JPHe: Oikeassa stratokaulassa peräosa pyöreämpi kuin telessä.

Onko noissa muuta eroa, mietin vaan ettei taida olla muuta 'haittaa' kuin pieni tyhjä siellä kaulataskun perällä?
Eikös ne muuten istu ihan oikein? Telen kaula stratoon siis (esmes. fender - fender)

kitara on kiva.
varakeef
07.12.2010 10:19:41

Straton kaula mahtuu telen kaulataskuun heittämällä, jää vähän tyhjää pyöristyksen vuoksi.

Loogisesti näyttäisi minusta siltä, että toisin päin ei sovi - tai sopii, mutta telen kaula asettuu kauemmas tallasta. En tiedä onko kompensoitavissa helposti satulapuolelta, kun en ole stratomiehiä.

"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Kumiankka
07.12.2010 17:55:23

Itellä on yksi dr parts telekaula aika monia vuosia sitten hommattu ja ilmeisesti tuo ei ole ihan fenderin telen mitoissa stratosta puhumattakaan vaan on 22 nauhaa ja se ylimääräinen otelaudan pätkä ei ole ulokkeena rungon päällä vaan on ikään kuin umpipuuta.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti