Muusikoiden.net
10.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Siirtokalvot
1
1275 A+
14.06.2010 15:47:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taannoin tilasin sp elektroniikasta siirtokalvo sarjan tuohon lavan logoon.
Mut ei onnistu tai siis onnistuu mut mahtaako mulla olla väärä kalvosarja kun se liimapinta jää myös siihen näkyviin aika rumasti.
Lapa on ruusupuuta ja aluksi koitin suoraan lakkaamattomalle niin se tarra näky ihan selvästi ja toisen kerran ku vedin lakan päälle niin näkyy kans mut ei ihan niin hyvin, mut kuiteski.
Kalvosarja oli SIIRTOKALVO 1.
Mitä ootte käyttäny ja mistä ootte hankkinu. Linkkiä kiitos.
Noista oma projekti kuvista näkee et muitakin vaihtoehtoja on missä pelkkä teksti siirtyy siihen lapaan.

Kumiankka
15.06.2010 10:07:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole tuota laatua tullut kokeiltua, olisko sitten paksua tavaraa liimoineen.

Tuota vedessä liotettavaa laser tulostimeen käyvää tuotetta olen laittanut kitaran lapaan, suht hyvin peittyi lakan alle. Jotain decal softener ainetta on jossain pienoismalliliikkeissä saatavilla tuollaisen kalvon pehmentämiseen tai reunojen häivyttämiseen, on kuulemma etikka tehoaineena

Nyt on sitten värilaser tulostinkin käytettävissä ainakin toistaiseksi, töissä meillä sellainen eräänlainen kaiken varalta oleva vehje enimmäkseen turhan panttina ja pomo sanoi että kerran viikossa pitäisi tulostaa jotain että pysyy kunnossa... täytyy ryhdistäytyä ja parit tarrat duunata

LaMotta
15.06.2010 10:56:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tilasin plankoja A4 siirtokuva-arkkeja Askartelukulmasta, Kuopiosta.

Häviää lähes näkymättömiin kun laitoin puuvahaa päälle.

VOX - That's it.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti