Muusikoiden.net
08.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Maadoituksessa häikkä?
1
jussi1976
31.05.2010 19:33:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikätten: Kitara hurisee hyvin vähän, kun volaa on kaakossa ja vola kitarassa nollissa. Mutta hurina lakkaa heti, kun kosketta mitä tahansa metalliosaa. Se ei hurise tosiaankaan paljoa, mutta vähän. Missä vika?

Rotta sano: Sä haluat tutkia, tietää enemmän, kehittyä, olla avoin. Sä olet siis IHAN erilainen kuin mä. Mä alennun muiden kieroihin, umpimielisiin arvoihin. Tai tyylikysymyksiin, jos ei muuta. Sä et ja mua hävettää. Siks mä herjaan sua nyt.
teukka
01.06.2010 13:16:21

Mikä kitara? Mitkä mikit?

EXREMAINS "Choices"-EP @Myspace. Muista tsekata!!
okabass
01.06.2010 13:55:36 (muokattu 01.06.2010 13:56:10)

jussi1976: Elikätten: Kitara hurisee hyvin vähän, kun volaa on kaakossa ja vola kitarassa nollissa. Mutta hurina lakkaa heti, kun kosketta mitä tahansa metalliosaa. Se ei hurise tosiaankaan paljoa, mutta vähän. Missä vika?

Ei varmaan missään. Noin sen pitääkin toimia. Yksikelaiset (?) mikit ottavat jonkin verran häiriöitä ihan luonnostaan.

In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
jussi1976
01.06.2010 14:17:07

Humpparin, N4 Washburn. SD 59´ kaulassa ja SD SH-14 tallassa. Tosin vaihdan parempiin, mutta silti. Kohinan taso on tosi pieni, mutta ihmettelin, että mitä hä?

Rotta sano: Sä haluat tutkia, tietää enemmän, kehittyä, olla avoin. Sä olet siis IHAN erilainen kuin mä. Mä alennun muiden kieroihin, umpimielisiin arvoihin. Tai tyylikysymyksiin, jos ei muuta. Sä et ja mua hävettää. Siks mä herjaan sua nyt.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti