Muusikoiden.net
03.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tulevalle marsukopiolle chassis
1
naavanka_
28.03.2010 17:37:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!

Tarkoitus olisi teettää kaverillani marshallin 2204 nupista kopio, suurimpana ongelmana on chassis.
Mistä ihmeestä sellaisen saisi tilattua/teetettyä?

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista.

kojones
28.03.2010 17:48:38

http://www.ceriatone.com/productSub … ges/BSJCM800_2204/BSJCM800_2204.htm

Tuleehan noille hintaa.

naavanka_
28.03.2010 18:48:02

kojones: http://www.ceriatone.com/productSub … ges/BSJCM800_2204/BSJCM800_2204.htm

Tuleehan noille hintaa.

mhm, muuten ei kyllä kovin kalliita ole nuo.
Onko kellään ihan omakohtaista kokemusta nuista Ceriatoneista?
Millasista osista kasattu, saundit yms kertokeehan

naavanka_
05.04.2010 14:08:57

Niin ja jos jollakulla on tuommoinen 2203 (ei sittenkään 2204) chassis joutavana tai sellaisen pystyy sovittuun hintaan tekemään niin ota yhteyttä vaikka pikaviestillä.
puhelinnumero ostoilmoituksissa.

harryk
05.04.2010 16:50:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksittäisen teräs-/alumiinialustan tekeminen ei ole kovin houkuttelevaa, ellei käytössä ole riittävän hyviä työstövälineitä, eli metallilevyn katkaisu- ja taivutusmahdollisuutta ym. Jos tarvitset vain yhden kappaleen, on Ceriatone ihan hyvä vaihtoehto sen hankintaan. En usko, että kovin helposti saat sitä tuon hinnan alle mistään lähempää, koska sinä on aika paljon työstettävää. Jos teettää sen jossain metallipajassa, maksaa se äkkiä kaksi kertaa enemmän kuin Ceriatonen vastaava. Jos tilaat sen Ceriatonelta, kannattaa ottaa etu- ja takalevy samalla kertaa. Olen itse tilannut tavaraa heiltä ja laatu on ollut aina kohdallaan hintojen kanssa. Harry

Suomalaisia käsintehtyjä putkivahvistimia vaativille soittajille www.bluetone.fi
naavanka_
05.04.2010 19:19:36

Ok.
Vielä mietityttää että paljonko tuo koko chassis tulee posteineen maksamaan suomeen?
Mulle jäi melekosen epäselväks nuo postikulut siitä listasta.

Kiitos jälleen kerran jo etukäteen vastanneille.

Heh, taitaa olla ainoa palsta on tämä soitinrakennus jossa saa hyviä vastauksia ilman rölöilyä

kojones
05.04.2010 20:23:55

naavanka_: Ok.
Vielä mietityttää että paljonko tuo koko chassis tulee posteineen maksamaan suomeen?
Mulle jäi melekosen epäselväks nuo postikulut siitä listasta.

Kiitos jälleen kerran jo etukäteen vastanneille.

Heh, taitaa olla ainoa palsta on tämä soitinrakennus jossa saa hyviä vastauksia ilman rölöilyä

Kattelet vaan niitten haluamiesi osien yhteispainon ja sen mukaan ne lähetyskulut haluamallasi toimitustavalla.
Siihen sitten vielä päälle tullit ja verot, pyöreästi 25% lisää. Ellei kokonaissumma jää sitten alle 45€ tai paketti tule tullin ohi.

OH7HHI
05.04.2010 20:55:10

Minä ostin viimeksi chassiksen eBaysta (tarkemmin Englannista). Siellä on kaveri muistaakseni nimellä Steves025uk jolta saa rei'ittämättömiä ja valmiiksi rei'itettyjä chassiksia marsukopioihin.
Hinnatkaan ei ole mielestäni päätähuimaavat...

naavanka_
05.04.2010 21:20:06

OH7HHI: Minä ostin viimeksi chassiksen eBaysta (tarkemmin Englannista). Siellä on kaveri muistaakseni nimellä Steves025uk jolta saa rei'ittämättömiä ja valmiiksi rei'itettyjä chassiksia marsukopioihin.
Hinnatkaan ei ole mielestäni päätähuimaavat...

Halpoja oli kyllä, ei vaan tainnut olla tollaseen 2203 chassista.
En kyllä kehtaa reiittämätöntä ostaa kun tulee aivan törkeästi hommaa ja luultavasti menee vielä vituiksi:)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti