Muusikoiden.net
08.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Casea rakentamassa vahvarille: Osia?
1
calster
22.03.2010 15:30:22 (muokattu 22.03.2010 15:39:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päivää!
Olen rakentamassa MarkBass Litllemark 2:lle casea ja tarvitsisin tietoa mistä voisi ostaa casen kulmiin metalliset kulmapalat, "perhoslukon/salvan..
Mista saa edullisesti ja jos on ideoita vaikka esim. itse tehdä kulmavahvistukset niin kertokaas vaan.
KIITOS..

Periaate sama, MUTTA ei noin tekkiä kuitenkaan :D .-> http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/4/4/4/532444.jpg

Badabim badabumm
Pavezer
22.03.2010 15:54:38

Vaikka Uraltoneta.
http://uraltone.com/kauppa/index.ph … l&XTCsid=33m748t7qcdc8n82eba2464u21

Levyjen päätyyn, eli reunoihin saa rautakaupoista (k-rauta, bauhaus, starkki jne) alumiinista yms kulmalistaa.

Kun ei muuten, niin sitte tehään ite.
Hotlicks
22.03.2010 18:06:49

Audiodivarista löytyy kanssa ja Clas Ohlsonilta.

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
milkcow s calf
23.03.2010 13:25:49

Reunat voi huolitella myös rautakaupoista saatavalla todella karheapintaisella liukuesteteipillä ihan totta :). Teippiä saa useaa leveyttä ainakin mustana ja ruskeana. Oikeasti teippi on tarkoitettu esim rappusten reunoihin, eli on taatusti kulutuskestävää. Se on sen verran taipuisaa, että taittuu hyvin hieman hiomapaperilla pyöristetyn kulman yli. Teippi on sikakallista, mutta eipä sitä monta rullaa mene.
Itse laitoin sillä kyhäämäni combon reunat ja omasta mielestäni tuli ihan siistiä jälkeä. Teippi tarttui maalattuun puuhun kiinni hyvin, lähtee vaan palasina irti.

Mitä pienempi vika sitä isompi leka.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti