Muusikoiden.net
08.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Erotusvastusten laitto
1
nisumaka
16.03.2010 12:50:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys, eli mulla olisi vanha Yamahan psr-313, jossa on vain kuulokeulostulo. Soundi on ok, kun kytken siitä stereona mikserin linjasisäänmenoon. Nyt pitäisi lahjoittaa tämä vehje nuorisokäyttöön, ja siellä on 30 w H&B kavalakkivahvistin. Eli kysymys on yksinkertainen, muistatteko, paljonko tohon laitetaan summausvastukset, vai sanoittaisko erotusvastukset. 1 kilo-ohmi, ehkä. Neuvot otetaan kiitollisuudella vastaan. Eli kuulokeulostulosta kitaravahvistimen sisäänmenoon (mono) piuhan teko. Tanks jo etukäteen.

blaekie
16.03.2010 13:30:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sovitus ei ole mitenkään kriittinen, joten mikä tahansa 1-10Kohmin välillä käynee.

http://www.epanorama.net/faq/sfnet.harrastus.audio+video/audio.html

Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
nisumaka
16.03.2010 13:42:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo kiitosta, mä muistelinkin, että joskus olen sellaista piuhaa käyttänyt, jossa nää vastukset siis oli, ja silloin mulle sanottiin, että ne oli 1kOhmisia. Tämä vahvisti muistikuvaani, eli ehkäpä tästä on muillekin joskus hyötyä. Samaten toi oli erinomianen toi urli, siellä oli oikeastaan nopeesti silmäilemällä kaikki tarvittava perustieto elektroniikasta, mitä nyt voisin kuvitella näissä harrastuskuvioissa eteen tulevan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti