Muusikoiden.net
03.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Äänitajuus generaattorin rakentaminen
1
kapsulaattori
15.01.2010 20:21:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi vaan.

Minua kiinnostaa tällähetkellä äängeneraattorin rakentaminen. Tarkoitus olisi saada niin matalaa ääntä, ettei korva kuule sitä, mutta keho reagoisi siihen. Mistä voisi saada tietoa, rakennusohjeet. Jos jollain on kokemusta tai informaatiota asiasta voi lähettää mysös sähköpostia.

Kapsulaattori

SirElwood
15.01.2010 20:22:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeile googlata vaikka "brown note generator" tai jotain...

Kotimaiset efektipedaalit ja tee-se-itse jutut: TG-Music
Putkivahvistimia: MIA - Amps
päänahka
15.01.2010 21:10:02

Tommostahan saa mistä tahansa äänieditorista. Generate signal tms. ja taajuudeksi vaikka 10 Hz. Luonnollisesti jonkinlainen subbari pitää olla että kaiutin liikkuu jotenkin merkittävästi. Mutta jos haluat ihan erillisen laitteen rakentaa, niin oscillator on hyvä lähtökohta hakusanaksi. Sitten joku pääteaste, jonka komponentit pitää viritellä sen mukaan, että saa kuuloalueen alapuolisetkin taajuudet kunnolla vahvistettua. Itse asiassa mikä tahansa stereovahvistin ei näin välttämättä teekään, että sinänsä perusteltua rakentaa itse.

Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa.
Tubeman
17.01.2010 12:07:27

kapsulaattori: Moi vaan.

Minua kiinnostaa tällähetkellä äängeneraattorin rakentaminen. Tarkoitus olisi saada niin matalaa ääntä, ettei korva kuule sitä, mutta keho reagoisi siihen. Mistä voisi saada tietoa, rakennusohjeet. Jos jollain on kokemusta tai informaatiota asiasta voi lähettää mysös sähköpostia.

Kapsulaattori

Etsippäs netistä kytkentöjä piirille XR2260 ,ko piirin datoista näkee miten alas sillä pääsee,muitelen että alle 10 Hz onnistuu.Piiristä pystyy rustaamaan simppelin funktiogeneraattorin.

"Fieldistorilla ei tule olemaan tulevaisuutta koska ne kohisevat ja taajuusalue on olematon" (ote artikkelista fetistä 50-luvulla)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti