Muusikoiden.net
06.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Marshall Vs 65 R sairastaa.
1
pick 86
11.12.2009 04:45:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli otsikon mukainen vahvari osasi taas yllättää..
Toissapäivänä soittelin sillä ihan normaalisti, -kuten ennenkin, ilman mitään ongelmaa.
Eilen iltapäivällä kun kytkin kitaran kiinni, soundi on muuttunut todella laimeaksi.
Ääni overdrive kanavalla on kuin kaikkia säätimiä olisi laskettu klo 9-asentoon ja kuorrutteena vielä kitarasta tonet nollille?
Clean kanava tuntuu myös kärsivän samasta.

Vahvistin muutenkin nyt toisella kämpällä missä ennen olen kiinnittänyt huomiota sen sammuttamiseen, jolloin sammuttaessa vahvaria kitaran ollessa kutkettynä siihen, -päästää komean posauksen.

Matemaatikotkaan eivät kysele mitä numerot ovat, mutta kitara havainnollistaa hyvinvointimalliamme sekä ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.
s151669
11.12.2009 10:09:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pick 86: soundi on muuttunut todella laimeaksi.

Efektilenkin jakit ? Piuha sendista returniin.

jolloin sammuttaessa vahvaria kitaran ollessa kutkettynä siihen, -päästää komean posauksen.

Lienee ominaisuus.

Antikitarasankari
msormune
11.12.2009 14:02:28 (muokattu 11.12.2009 14:04:24)

Mulla oli Marshall VS30R ja se muistaakseni poksahti lähes aina sammutettaessa, siis uudesta lähtien.

Eikös siinä 65R:ssä ole jo jokin etuasteputki sisällä? Voihan olla että se olisi sanomassa sopimusta irti. Mutta kokeile ensin tuota efektilenkki-juttua.

pick 86
13.12.2009 15:08:41

s151669: Efektilenkin jakit ? Piuha sendista returniin.

On kytkettynä.

Matemaatikotkaan eivät kysele mitä numerot ovat, mutta kitara havainnollistaa hyvinvointimalliamme sekä ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.
pick 86
14.12.2009 06:03:28

Ongelma soundin muuttumiseen löytyikin ihan toisestapäästä.
Kitaran volymepotikka kränkkäsi ja hajonnut..sitä kääntelemällä ylös tai alas soundi muuttuu.
Minun puolesta saa lukita tämän!

Pentinpuro
14.12.2009 14:18:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki trankkumarshallit, mitä olen kokeillut, päästävät poksahduksen sammuttaessa. Omani päästää vielä vienon suolistokaasun vingahduksen kaupan päälle.

Niin no, no niin
jurpontor
14.12.2009 14:23:08

Pentinpuro: Kaikki trankkumarshallit, mitä olen kokeillut, päästävät poksahduksen sammuttaessa. Omani päästää vielä vienon suolistokaasun vingahduksen kaupan päälle.

Jos se poksu alkaa häiritä liiaksi, voi kaiutinlähtöön kytkeä releen.

"Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti