Muusikoiden.net
08.12.2016

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vahvistinkoteloa
1
charvette
01.10.2009 13:18:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rakentelin muutama vuosi takaperin Madampin M15MK1:n ja siihen erillisen 1x12":lle kaapin. Tulivat tehtyä tukevasta puutavarasta ja ovat yhteensä painavia.
Mistähän tuohon löytäisi valmiin kombo-tyylisen kotelon? Onko siis tiedossa linkkejä
ulkomaille tai kotimaahan? Toki voisi tehdä itse (en viitsi) tai teettää puusepällä mutta valmis tähän tarkoitukseen tehty kotelo olisi tarkoituksemukaisin.

Zeeboo
01.10.2009 20:30:56

charvette: Rakentelin muutama vuosi takaperin Madampin M15MK1:n ja siihen erillisen 1x12":lle kaapin. Tulivat tehtyä tukevasta puutavarasta ja ovat yhteensä painavia.
Mistähän tuohon löytäisi valmiin kombo-tyylisen kotelon? Onko siis tiedossa linkkejä
ulkomaille tai kotimaahan? Toki voisi tehdä itse (en viitsi) tai teettää puusepällä mutta valmis tähän tarkoitukseen tehty kotelo olisi tarkoituksemukaisin.

Löytyiskö tuolta:

http://www.tubeampdoctor.com/index.php?language=en

"Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta."
Twinkle
01.10.2009 21:58:38

charvette: Rakentelin muutama vuosi takaperin Madampin M15MK1:n ja siihen erillisen 1x12":lle kaapin. Tulivat tehtyä tukevasta puutavarasta ja ovat yhteensä painavia.

Voi olla että se kotelon koko ei ole mikään standardi, mutta jotakin lootia löytyy ao. firmasta. Myös modaavat tarvittaessa pikkaisen noita koteloita:

http://www.tubetown.de/ttstore/

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti