Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: P-90 soundia humbuckerin koossa?
1 2
dropD
25.11.2009 11:00:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miikargh: Terve taas!
 
Päädyin laittamaan kitaraani Toneriderin Rebel 90 mikit kaulaan ja keskelle ja täytyy todeta, että on erinomaiset mikit kyseessä. Täytyy vielä laittaa tallaan tuollainen.
 
http://www.tonerider.com/pickups/r90spickups.html

 
Mistäs hankit rebelit? Mulla ollu kanssa vähän vatulointia Phat Catin ja Rebelin välillä (gibsonin p94:kin olisi ainakin T-kaupassa kohtuuhintainen, mutta ei satu toi lookki mun kitaraan). Phat Cattia löytyis lähikaupoista, tonerideria ainakin ruåtsinmaalta...
 
vain banjo puuttuu...
miikargh
26.11.2009 18:43:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dropD: Mistäs hankit rebelit? Mulla ollu kanssa vähän vatulointia Phat Catin ja Rebelin välillä (gibsonin p94:kin olisi ainakin T-kaupassa kohtuuhintainen, mutta ei satu toi lookki mun kitaraan). Phat Cattia löytyis lähikaupoista, tonerideria ainakin ruåtsinmaalta...
 
http://www.dangleberrymusic.co.uk/
 
Tuolta ja hyvät kaupat oli!
 
Is the mojo risin'?
Zeeboo
27.11.2009 21:47:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miikargh: Pitäs saada hyvää P-90 saundia HB:n kokoisessa paketissa...
 
Hommasin vähän aikaa sitten Ruokankaan Singlesonicit (txh vaan jäsen jrv, mun mielestä hyvistä kaupoista). Suosittelen lämpimästi.
 
"Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta."
miikargh
28.11.2009 14:12:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zeeboo: Hommasin vähän aikaa sitten Ruokankaan Singlesonicit (txh vaan jäsen jrv, mun mielestä hyvistä kaupoista). Suosittelen lämpimästi.
 
Minäki olin ajatellu tuollaset hommata, mutta olivat sen verran hintavat, että jäi sitten ostamatta.
 
Is the mojo risin'?
Zeeboo
28.11.2009 16:36:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miikargh: Minäki olin ajatellu tuollaset hommata, mutta olivat sen verran hintavat, että jäi sitten ostamatta.
 
Joo, ei minuakaan uusien hinta just houkutellut.
 
"Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta."
dropD
03.12.2009 09:19:22 (muokattu 03.12.2009 09:19:57)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulipa asennettu nyt ruo Rebel 90 lespan kaulaan. Täytyypä sanoa, että meni kerralla nappiin tuo mikkipäivitys. Maukkaan kuuloinen mikki ja sitä kaivattua kirkkautta tuli juuri passelisti. Tasapaino 498T:n kanssa on juuri kohdillaan...
 
Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «