Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: hiilikuitu kapulat
1 2
Legatus
09.01.2005 16:55:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hiilikuitu kapulat on ihan huonoja koska ne antaa nii paljon käsille. En pysty soittamaan blast beattia rideen kovin montaa varttia ku kädet on paskana. Eli hickoryn kannallaa oon.
 
hgr
09.01.2005 18:47:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hiilikuitu kapulat on ihan huonoja koska ne antaa nii paljon käsille. En pysty soittamaan blast beattia rideen kovin montaa varttia ku kädet on paskana. Eli hickoryn kannallaa oon.
 
Toi on kyllä aika pitkälti tottumiskysymys.
hybrid
09.01.2005 19:08:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pariin otteeseen olen hiilareita kokeillut ja molemmilla kerroilla kapulat oli viikon sisällä poikki. Puukapulat kestää mulla `bout kuukauden. Kalliiksi tulisi noilla soittaa, kun maksavatkin niin pirusti.
 
hgr
09.01.2005 20:55:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rumpukapulat vater 5a nylon tip 10,00
rumpukapulat aquarian 5a lites 13,80
 
eipä noi nyt mitenkään erityisen kalliita ole.
Brownie
03.09.2018 09:25:26 (muokattu 03.09.2018 09:25:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan vähän sama kuin metalliplektra: rikkoo soittimen ja kuulostaa p*skalta.
 
Kefiiri
03.09.2018 11:47:34 (muokattu 03.09.2018 11:47:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jämerä nosto! Mutta soittihan Brian Maykin ainakin joskus kolikolla.
 
Mitä nuo hiilikuitukapulat painavat? Puuta kevyemmistä kapuloista olisin kiinnostunut, jos löytyisi paksut ja kevyet.
 
En ole musiikin asiantuntija.
rumpujumala
07.09.2018 07:43:09 (muokattu 07.09.2018 07:44:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kestävät hyvät hiilikuituset painaa enempi kuin puu.
En tiedä myykö t-kauppa vielä millenium keppejä. Ne oli muistaakseni melko köykäset?
 
Soitin +20v Aquarianin raskailla kepeillä.
Aikoinaan sanottiin että hiilikuitu hajottaa nivelet.
Nyt voin puukapuloihin takaisin siirtyneenä sanoa että minulla alkoi olkapää vihottelemaan. Puukepeillä pystyy vielä soittamaan.
 
Kevyet hiilarit tuskin saa aikaiseksi mitään ongelmia, mutta ei niistä mun miälestä myöskään ole muuta hyötyä kun että ride kilahtaa vähän kirkkaammin.
 
...niin no hiilikuitukepit kuluu hitaammin. Toisinsanoen ne katkeaa ennen kun ehtivät kulua järjettömästi.
Sellaista puukepille tyypillistä ohutta kantin raiskaamaa viuhkaa niistä ei tule.
Eli sen puoleen tasalaatuisempaa mäiskettä saatavilla.
 
Kefiiri
07.09.2018 14:44:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OK, Milleniumin vaahteraiset taitavat olla kapuloista kevyimpiä. Hiilikuidun ominaisuuksille ei kestävyysmielessä ole käyttöä, puisiakaan keppejä en saa hajalle.
 
En ole musiikin asiantuntija.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «