Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: rumpuhanskat
1 2 3 4
DimensionZ
18.10.2004 17:41:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en käytä hanskoja enkä tule käyttämäänkään. Piste.
 
''He jumped right out of a building!!''
drummer88
02.11.2004 11:45:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo no tietääkseni en kyllä kysyn kenenkään mielipidettä hanskat käjessä soitosta vaan niitä hyviä hanskoja.
kiitos niile joitten vastauksista oli jotain hyötyä
 
Jomsa
02.11.2004 11:58:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuota, mietin itsekin että miten käy käsilleni kun heitän 5h treenisoitto session, mutta ei tuntunut missään. Joten unohdin hanskojen hankinnan heti ekan varsinaisen treenipäivän päätteeksi. Ainoa joka hieman vaikuttaa väsyneeltä on jalka, siis treenien jälkeen. Ehkä poljen väärin tai jotain. Kaverit vain varoitteli että tulee rakkoja käsiin mutta nyt 4x 5h treenien jälkeen ei ole ensimmäistäkään rakkoa eikä väsymystä tunnu käsissä. :D
 
Tosin ehkä sillä on jotain tekemistä asian kanssa että työskentelen kesät Lapion ja Hakun kanssa.
 
Dier uber drum machine... (Yeah right)
DimensionZ
02.11.2004 14:32:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo no tietääkseni en kyllä kysyn kenenkään mielipidettä hanskat käjessä soitosta vaan niitä hyviä hanskoja.
kiitos niile joitten vastauksista oli jotain hyötyä

 
Ai katopas. Sori vaan, en tarkoittanut pahalla. Luin vaan tuosta aika monien omia mielipiteitä ja jotenkin siitä sitten lähti tuo.
 
''He jumped right out of a building!!''
Tombo
02.11.2004 14:52:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Judas Priestin ex rumpali Dave Holland. Kunnon nahkarukkaset! :D
 
Ei mikään huumorin asia, eikä liity toivottavasti nahkahanskojen käyttöönkään, mutta:
 
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/ … ngland/northamptonshire/3423807.stm
 
Kaljakorissa 24 pulloa. Vuorokaudessa 24 tuntia. Yhteensattuma?
Kaneli
03.11.2004 13:55:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinlin perusrumpuhanskat (ilman sormia) maksaa ainakin levytukussa about 23€. Ne ei kylläkään rakkuloilta suojaa, mut pysyy ainakin kapulat paremmin käsissä.
 
We'we wrote about 1500 songs, all of them... Good. - The Frogs
miscage
03.11.2004 17:09:44 (muokattu 03.11.2004 17:09:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite en ole koskaan hanskoja käyttänyt, ja tuskinpa käytän. Alussa tuli muutamat rakkulat, mutta sitten ne kohdat "kovettui" eikä enää mitään ongelmia.
 
- Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää)
Kaneli
04.11.2004 12:27:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En siis niitä alkurakkuloita tarkoita, vaan niitä jotka ilmestyy "kovettumien" päälle kun sattuu tavanomaista rankemmin soittamaan.
 
- Si dej i reven!! - Mee ite. (Siberiankathru PolFukselle)
Cimble
22.03.2010 12:06:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1963 päivää vanhaan ketjuun!
 
Mitä väliä, nyt mennään!
 
Itse olen tullut siihen tilanteeseen, että hanskat hommaan jo ehkä tänään. Ja vieläpä ihan umpinaiset, eikä sellaiset sormettomat. Olkoonkin miten kasaria tahansa. Onhan mulla huivikin, mut lähinnä imemässä hikeä, ettei valu silmille. Rannenauhatkin on, ettei hiki valu niin paljoa kouriin asti... Eli varustelu on 80's. :)
 
Olen soitellut about lähelle 25 vuotta, että ei tässä ole mistään kapulaotteen harjoittelusta kyse. Nyt on vain näköjään niin, että elämä ja arki on sellaista, etten pääse useinkaan treenaamaan. Viime keikalla sitten peukalon päästä kului nahkat pois kesken keikan. Ilmeisesti säännöllisen soittamisen puutteesta. Oli muuten melko julmaa soittaa keikka loppuun. Jotenkin aavistin tuon ja mulla olikin mukana ohuita lateksihanskoja. Mutta nehän puhkeavat siinä missä ihokin. Loppukeikan olinkin sitten urheiluteippi peukalossa, mutta koski ja kirveli niin saatanasti, kun nahkakin repsotti. Siinä vaiheessa oli melko hauskoja kapulaotteita. Ja liukas teippi lipsutti kapulaa...
 
Enkä soita humppaa, joten tatsi ja ote on melko lailla lujempi. Sitä kautta käsiin ja sormiin kohdistuva hankaus on kovempaa ja soitto tiheäiskuista, varsinkin esiintyessä fiiliksissään. Nyt olen yrittänyt käydä yksin paukkomassa kolme kertaa viikon sisään, mutta ei se vielä valmista näitä minun nykykäsiä napakkaan 90 minuutin rock-livepaahtoon. Treenatessakin jo huomasin, miten kapula yrittää kuluttaa peukalon päätä. Ja varsinkin kun keikoista maksetaan, ne pitää soittaa ilman pelkoa tai tuskaa. Siksipä joudun hommaamaan ne hanskat.
 
Ruutikallo
22.03.2010 12:12:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cimble: Mitä väliä, nyt mennään!
 
Itse olen tullut siihen tilanteeseen, että hanskat hommaan jo ehkä tänään. Ja vieläpä ihan umpinaiset, eikä sellaiset sormettomat. Olkoonkin miten kasaria tahansa. Onhan mulla huivikin, mut lähinnä imemässä hikeä, ettei valu silmille. Rannenauhatkin on, ettei hiki valu niin paljoa kouriin asti... Eli varustelu on 80's. :)

 
Yksi oppilas käyttää käsineitä juurikin iho-ongelmiensa vuoksi. Ne eivät johdu niinkää rasituksesta vaan jonkinlainen ihosairaus tms. Hänellä on muistaakseni W**thin käsineet(en mainosta), sellaiset okein ohuet hieman "kumimainen" pinta, kuitenkaan kumia olematta ja todella hyvin istuvat. Ts. ei minkäänlaisia pussukoita sormien päissä tai mitään, sellainen kädenmukainen.
Eivät kuitenkaan hikoa sisältä, vaan ovat jotain hengittävää matskua.
Sellasia aattelin roudarikäsineiksi hommata.
 
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
Cimble
22.03.2010 12:24:48 (muokattu 22.03.2010 12:26:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

henydrum: Yksi oppilas käyttää käsineitä juurikin iho-ongelmiensa vuoksi. Ne eivät johdu niinkää rasituksesta vaan jonkinlainen ihosairaus tms.
 
Varmaan melko ikävä tommonen joku sairaus. Mut itselläni siis vain rasituksesta johtuva juttu. Soitan vähän urheilevammin kuin Charlie Watts, eikä varaa nahan kuoriutumiseen keikalla ole.
 
Alpha: Kaikki kunnon takojat käyttää hanskoja...:o) Tico Torresillakin on...
 
Ticotico. Mut totuutta siinä siltä osin, että selvästi hardrokimmilla rumpaleilla on napakampi tyyli ja käsien rasitus on eri luokkaa. Vaikkakin monet puupäät olettavat, että kaikkien eri tyylien rumpaleiden pitäisi soittaa täysin samalla tavalla munattomasti, tai ystävällisemmin sanottuna kevyesti. Nahkahanskat kuuluvat hardrock/heavy-rumpaleiden tyylijuttuihin, mutta on siinä sekin puoli, että urheiluvälineet lajin mukaan. Vain hanskattomuutta jyrkästi puolustavat eivät ota huomioon, ettei taitoluistelijallakaan tarvitse olla kypärää, mutta jääkiekkoilijalla pitää. Se on monesti terveellistä.
 
Hänellä on muistaakseni W**thin käsineet(en mainosta), sellaiset okein ohuet hieman "kumimainen" pinta, kuitenkaan kumia olematta ja todella hyvin istuvat. Ts. ei minkäänlaisia pussukoita sormien päissä tai mitään, sellainen kädenmukainen.
 
Olen katsellut rautakaupan antia, ja saattais löytyä ohuita kämmennahkahanskoja rannetarralla. Olis halpaa. Mut liekö niin soveltuvat ja riittävät herkät rumpalointiin, kuin varsinaiset rumpuhanskat..?
 
markkuliini
22.03.2010 12:55:05 (muokattu 22.03.2010 12:56:26)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cimble:
Enkä soita humppaa, joten tatsi ja ote on melko lailla lujempi. Sitä kautta käsiin ja sormiin kohdistuva hankaus on kovempaa ja soitto tiheäiskuista, varsinkin esiintyessä fiiliksissään.

 
Ei iho"vammat" ole musalaji-sidonnaisia. Ne aiheutuvat 99,9% todennäköisyydellä puuttellisesta kapulatekniikasta (Jim Keltner on esim. poikkeus, hänellä on muistaakseni sellainen ongelma että peukalon kynsi painaa ihoa ikävästi), yleensä kapulan liian lujaa puristamisesta. Arvaanko oikein, että sulla menee myös kalvoja ja kapuloita?
 
Juuri tuossa toisessa ketjussa ollut Josh freesen NiN-liveveto on hyvä esimerkki lujaa lyövästä rumpalista jonka soitto ei kuitenkaan rasita käsien nahkaa. Tiedän paljon kovaa soittavia rumpaleita jotka ei tarvitse hanskoja.
 
Käden ongelmista voi ajatella "romanttisesti" ja laittaa kovaa soittamisen piikkiin ja uskotella itselleen sen olevan syy, mutta tosiasia on, että kapulan energiaa siirtyy puutteellisen tekniikan takia käsiin, mikä aiheuttaa ongelmat. Jos tekniikka on kohdallaan, niin voi soittaa ihan kuinka lujaa tahansa.
 
Muuten, mä tykkään lujaa soittamisesta ja hiljaa soittamisesta ihan yhtä paljon. Ne ei ole mulle mitenkään arvoasioita, ne vain ON. Eli tää ei ole nyt minkään hiplaajan suusta, vaan sisäinen opettajani vain haluaa sullekin terveet kädet. :)
 
Edit: Ja siis jos aikaa tekniikan treenaamiseen ei ole tms., niin toki mielummin hanskat kuin nahat pois joka kerta. Kunhan vain halusin kiinnittää huomiota tuohon todelliseen syyhyn.
 
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
Cimble
22.03.2010 15:06:09 (muokattu 22.03.2010 15:20:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Ei iho"vammat" ole musalaji-sidonnaisia. Ne aiheutuvat 99,9% todennäköisyydellä puuttellisesta kapulatekniikasta.
 
Vai vielä 99,9%, bullshit! :) Vainko se 0,1% jää mahdollisuudelle, että iho ei vain kestä äkillistä hankausta, kun ei ole parkkiintunut säännöllisessä kosketuksessa kapulan kanssa? Elä viiti. :) Mutta en voi todellakaan väittää omaavani täydellisen kapulatekniikan.
 
Arvaanko oikein, että sulla menee myös kalvoja ja kapuloita?
 
Et arvaa. Kapuloita menee normaalisti. Ostan yleensä kerrallaan kaksi paria, jotka kestävät useita kuukausia. Kapulapussissa saattaa olla siis jopa 1-2 vuotta vanhoja soittokuntoisia kapuloita. Yleensä mulla on keskimäärin 6-8 kapulaa pussissa, joita käytän niiden soittokuntoisuuden mukaan.
 
Kalvoja menee harvemmin, eikä mene soittaessa rikki tai kulu kummemmin. Oikeastaan pitäisi useammin vaihtaa ihan saundin tai vireenpitämisen takia. Tällä hetkellä (tomi)kalvoituksena Remo Emperor (coated), virvelissä Remo CS coated. Edes tuo pinnoite ei kulu juurikaan, paitsi tietty virvelissä.
 
Juuri tuossa toisessa ketjussa ollut Josh freesen NiN-liveveto on hyvä esimerkki lujaa lyövästä rumpalista jonka soitto ei kuitenkaan rasita käsien nahkaa. Tiedän paljon kovaa soittavia rumpaleita jotka ei tarvitse hanskoja.
 
Joo joo, mutta Freese soittaakin varmaan lähes päivittäin, toisin sanoen töikseen. Itse tukeuduin vain amatöörisoittajana ja perheellisenä työssäkäyvänä syyhyn, etten pääse soittamaan nykyään kovin usein. Keikat ja treenit molemmat mukaanlukien keskimäärin kerran noin 1-2 viikossa. Nythän paukuttelin yksin jopa kolmesti viikon sisään, mutta joulu-helmikuussa taukoa tuli jopa melkein 2 kk. Ja sitten tauko katkesi keikalla, jolla peukalo hankautui rikki. Mut syyhän on panostukseni puute treenitoimintaan.
 
Jos tekniikka on kohdallaan, niin voi soittaa ihan kuinka lujaa tahansa.
 
Paitsi jos iho on "pehmennyt" soittamattomuuden takia, eikä sitten kestä sitä lujaa tyyliä.
 
Ja siis jos aikaa tekniikan treenaamiseen ei ole tms, niin toki mielummin hanskat kuin nahat pois joka kerta. Kunhan vain halusin kiinnittää huomiota tuohon todelliseen syyhyn.
 
Todellinen syy on mielestäni se soittamattomuus. Voi sitä treenaamattomuudeksikin kutsua. Ei mulla ole juuri aikaisempina vuosina kuluneet kädet puhki kuin mahdollisesti ihan satunnaisia yksittäisiä kertoja. Ennen kun on ollut aikaa ja mahdollisuuksia soitella tiheämmin. Ja onkin tullut soiteltua.
 
Tiedän, että niin ei pitäisi olla, että en soita nykyään useammin. Mutta kun niin on nyt, niin hanskat pitää tällä hetkellä hommata. Aion kokeilla keikalla soittaa ensin paljain käsin. Mutta jos vaikuttaa vähänkään pahalta, niin hanskat pitää olla mege. Nyt on vieläpä "kiertuetta" ilmassa, ensi viikonloppuna yksi ja seuraavana kaksi keikkaa. :) Ei pysty rikkoon käsiä. Paraneminen soittokuntoon kun kestää vähintään parisen viikkoa.
 
markkuliini
22.03.2010 15:29:08 (muokattu 22.03.2010 17:11:32)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cimble:
Et arvaa. Kapuloita menee normaalisti. Ostan yleensä kerrallaan kaksi paria, jotka kestävät useita kuukausia. Kalvoja menee harvemmin, eikä mene soittaessa rikki tai kulu kummemmin. Oikeastaan pitäisi useammin vaihtaa ihan saundin tai vireenpitämisen takia. Tällä hetkellä (tomi)kalvoituksena Remo Emperor (coated), virvelissä Remo CS coated. Edes tuo pinnoite ei kulu juurikaan, paitsi tietty virvelissä.

 
Hyvä juttu, tuo tarkoittaa sitä, ettet ainakaan lyö "läpi", ja ongelma on muualla...
 
Paitsi jos iho on "pehmennyt" soittamattomuuden takia, eikä sitten kestä sitä lujaa tyyliä.
 
Tuollaista ihon kovenemista ei hyvällä soittotekniikalla tapahdu. Eli ihon koveneminen (ja tauoilla pehmeneminen) ovat merkkejä siitä että käsi ottaa iskuja ja energiaa liikaa vastaan, eikä energia välity tehokkaasti soittimiin. Niitä känsät ovat, kropan suojamekanismeja vammoja vastaan. Soittovolyymillä ei ole asian kanssa juurikaan tekemistä, ellet tarkoita lujalla tyylillä lujaa käsille. :)
 
Totta kai soittamattomuus pehmentää kovettumat, mutta se pitää muistaa, että mistä ne syntyvät. Ei ne synny soittamisesta, vaan soittamisesta puutteellisella tekniikalla. Hyvällä tekniikalla soittamalla kovettumia ei normaaliin ihoon synny. Piste.
Jos treenaat käsitekniikkaa, ihan perusasioita esim vaikka vain 5 min/pv., niin sun kädet voi paljon paremmin ja voit pitää soittotaukoja ilman pelkoa siitä että iho pehmenee jne.
 
Tästä asiasta on mm. puhetta Jojo Mayerin dvd:llä, jossa ihon kovettumista hän mainitsee, että se loppui kun treenasi tekniikan kuntoon. Buddy Rich puhui samasta asiasta. Ja molemmat soittavat/soittivat kovaakin.
 
Mulla on ainoat, hyvin pienet vähän kovemmat kohdat mulla on oikean nimettömän toisen (jos niitä ajattelee olevan kolme, ensimmäinen on juuressa) nivelen alapuolella, ja vasemmassa kihlasormuksen alapuolella. Muuten, esim. peukalot, ovat ihan pehmeitä ja kädet ylipäätäänkin eivät todellakaan näytä siltä että niillä tehtäisiin mitään fyysistä.
Mulla on aika hyvä käsitekniikka, enkä nyt siis tarkoita että olisin erityisen nopea, vaan sitä käsi on rento soittaessa, jolloin jaksaa soittaa kauan väsymättä jne. Olen aina tykännyt treenata tekniikkaa ja itseasiassa tykkään treenata hitaita juttuja enemmän kuin nopeita. :)
 
Oikeasti, ihan vähän aikaa päivittäin vaikka treenipädiin tekee ihmeitä. Kunhan se on suht säännöllistä. Kun pädin kanssa keskittyy esim. puristamaan kapulaa mahd. vähän, niin soittaessa siihen ei sitten tarvitse keskittyä. :)
 
Edit1: Mielenkiinnosta, hikoileeko sun kädet soittaessa? Jos hikoilee niin lakkaamattomissa on silloin monien mielestä parempi pito. Jos taas ei hikoile (niinkuin mulla) niin lakatut kapulat pysyvät kädessä puristamatta paremmin. Kun kokeilin itse pitkästä aikaa lakkaamattomia, niin huomasin puristavani slevästi enemmän ja kädet väsyivät nopeammin.
 
Edit2: Voi toki olla että joidenkin iho on vain niin herkkä että se alkaa hiertymään tosi helposti. Pidän kuitenkin tätä vaihtoehtoa tosi epätodennäköisenä, siksi maininta "normaalista ihosta" ylempänä.
 
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
Cimble
22.03.2010 15:50:25 (muokattu 22.03.2010 15:51:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Jos treenaat käsitekniikkaa, ihan perusasioita esim vaikka vain 5 min/pv., niin sun kädet voi paljon paremmin ja voit pitää soittotaukoja ilman pelkoa siitä että iho pehmenee jne.
 
Pahinta tässä on se, että olen nyt joutunut oikeasti miettimään padin hankintaa... Nyyhh! Good bye taparokkarius!. :)
 
Oikeasti, ihan vähän aikaa päivittäin vaikka treenipädiin tekee ihmeitä. Kunhan se on suht säännöllistä. Kun pädin kanssa keskittyy esim. puristamaan kapulaa mahd. vähän, niin soittaessa siihen ei sitten tarvitse keskittyä. :)
 
Pakkohan se on myöntää, että jotain saattaa olla säädettävänä. Jossain ketjussa valitin, kun peukalonjuuri kramppaa välillä. Ihan hyvin oireenani voi olla hitusen liika puristus, joka saattaa juontua siitä riittävän soittamisen, eli treenaamisenkin puutteesta.
 
Mielenkiinnosta, hikoileeko sun kädet soittaessa? Jos hikoilee niin lakkaamattomissa on silloin monien mielestä parempi pito. Jos taas ei hikoile (niinkuin mulla) niin lakatut kapulat pysyvät kädessä puristamatta paremmin. Kun kokeilin itse pitkästä aikaa lakkaamattomia, niin huomasin puristavani slevästi enemmän ja kädet väsyivät nopeammin.
 
Jaa-a, hyvä kysymys. Veikkaan, että varsinaisesti kourat ei hikoa, mutta koko muu ukko hikoilee niin, että jostain sitä hikeä saattaa helposti tulla käsiinkin.
 
Voi toki olla että joidenkin iho on vain niin herkkä että se alkaa hiertymään tosi helposti. Pidän kuitenkin tätä vaihtoehtoa tosi epätodennäköisenä, siksi maininta "normaalista ihosta" ylempänä.
 
Mutta jos haravoit koko ajan paljon, kätesi ovat harjaantuneet siihen. Ja sitten jos vähennät selkeästi tiheyttä tai pidät taukoa, kätesi rakkoontuvat tai puhkeavat äkillisestä haravoinnista. Ihan siltikin, vaikka olisit aina haravoinut ihan jees otteella. Ja sitten kun tilapäisesti harjaantumaton iho ei kestä äkillisiä talkoita, niin joku joka päivä haravoiva ammattipuutarhuri sanoo, että treenaa otetta, älä käytä hanskoja. ;) Oliko hyvä esimerkki..? :)
 
markkuliini
22.03.2010 16:01:28 (muokattu 22.03.2010 16:03:41)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cimble: Pahinta tässä on se, että olen nyt joutunut oikeasti miettimään padin hankintaa... Nyyhh! Good bye taparokkarius!. :)
 
Muista kuitenkin että rokkarius on imago. Älä kerro kenellekään padista, niin imago ei muutu. :)
 
Mutta jos haravoit koko ajan paljon, kätesi ovat harjaantuneet siihen. Ja sitten jos vähennät selkeästi tiheyttä tai pidät taukoa, kätesi rakkoontuvat tai puhkeavat äkillisestä haravoinnista. Ihan siltikin, vaikka olisit aina haravoinut ihan jees otteella. Ja sitten kun tilapäisesti harjaantumaton iho ei kestä äkillisiä talkoita, niin joku joka päivä haravoiva ammattipuutarhuri sanoo, että treenaa otetta, älä käytä hanskoja. ;) Oliko hyvä esimerkki..? :)
 
Ihan kohtalainen erimerkki. :)
Nimittäin paljon harvoidessa paljain käsin iho "harjaantuu" eli ihan suomeksi sanottuna kovettuu, ja tauoilla kovettumat pehmenevät. Varmaan kaikkeen tekemiseen olisi olemassa tekniikoita jolla kitka vähenisi eikä saisi niin paljon känsiä, mutta harva on perehtynyt ihoystävällisen haravointiin, koska on niin paljon yksinkertaisempaa vain laittaa hanskat käteen. Haravoinnissa ne eivät haittaa, koska harjanvartta ei tarvitse tuntea kovin tarkasti.
Lisäksi haravoinnissahan syntyy paljon pituussuuntaista kitkaa joka väkisinkin hiertää ihoa.
Rummuttamisessahan kyse on enemmänkin iskuenergian suuntaamisesta pois käsistä. Kapuloiden ei pitäisi hangata mitenkään.
 
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
ruuhkis
22.03.2010 16:54:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko räväyttää markkuliinille ja Cimblelle plussat. Noin asiallista keskustelua täällä ei olekkaan nähty mies muistiin.
 
marchangel Miquel
22.03.2010 18:16:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arkahan se on joka siihe kapulan ja käden väliin jotain kumia tai muutakaan laittaa :S
 
Distant future. Year two thousand. Humans are dead.
Cimble
22.03.2010 18:56:23 (muokattu 22.03.2010 19:21:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ruuhkis: Pakko räväyttää markkuliinille ja Cimblelle plussat. Noin asiallista keskustelua täällä ei olekkaan nähty mies muistiin.
 
Ollaan markkuliinin kans harjoiteltu, kun ollaan oltu asioista aina eri mieltäm. Mut sillai pehmeet haskat käsissä, ettei tule rakkoja käsiin tai naamaan...
 
Markkuliinin kans voi lähtee näihin, koska se tuntuu olevan paljon tietävä asiaäijä, eikä provosoidu, vaan jaksaa oikoa rakentavasti. Useimmiten. :) Itse en kyllä aina ole asiaäijä, mut mistäs sitten muka voitais vääntää, jos itsekin olisin akateeminen ammattilainen..? ;)
 
markkuliini: Muista kuitenkin että rokkarius on imago. Älä kerro kenellekään padista, niin imago ei muutu. :)
 
No juu, en ottanut tätä tosissaan, mut en siis tarkoittanut että pidän yllä imagoo. Lähinnä se taparokkarius näkyy siinä, että olen monesti impulsiivinen soittajuuden ylläpitäjä. Pohjimmiltani olen laiska ja mukavuuden haluinen kaikenlaisen treenaamisen suhteen. Haluan pääosin vain nauttia. Ja padit ja muut sellaiset on tuntunu lahjattomien merkityksettömältä wannabe-nysväämiseltä. Enhän edes oikeasti ole ajatellut niin, mutta jotenkin tahtomattani omalta kohdaltani olen suhtautunut niin. Olisinko ollut kade motivoituneimmille tyypeille..?
 
Muistan kun noin 8 vuotta sitten eräällä keikalla erään toisen bändin rumpali ennen vetoa otti helevetin ohuet kapulansa ja padin mennen keskittymään yksinäisyyteen treenaten padiin ties mitä "turhia" näpräilyjä. Ajattelin, että vide mikä nörde. Kiskoin ennen omaa vetoa nousuhumalaa ja nauratin porukkaa ja varsinkin muutamaa naista kertomalla älyvapaita juttuja. En mollannut kellekään paditreenaajaa, mutta ajattelin mielessäni, ettei nördeltä käy rock'n rolla. Mokoma munaton näprääjä. Join lisää kaljaa ja ajattelin näyttäväni nördelle rokit. Mutta nörde olikin yllättäen vähän kovemmassa rumpukunnossa, kuin laiska ja alitajuisesti ylimielinen minä. No, se oli ainakin henkisesti rockia! ;)
 
Uskallan tunnustaa tuon, ihan siksi että sisäistän asioita nykyään eri tavoin. Näen jopa aikaisemmin tekemiäni juttuja hyvin surkuhupaisina, niin kuin kuuluukin.
 
markkuliini
22.03.2010 19:01:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cimble: ...vaan jaksaa oikoa rakentavasti. Useimmiten. :)
 
Mä oon parisuhteessa tullut siihen lopputulokseen, että pitää olla viihdyttävä. Ja ollakseen viihdyttävä ei pidä olla liian ennalta-arvattava. Eli yllättävä käytös pitää homman virkeänä, vaikka useimmiten olisikin ihmisiksi. ;) Random sekoilu on siis poikaa silloin tällöin.
 
Nyt kun nainen ei vain arvaisi että olen yllättävä laskelmoidusti. O'ou....
 
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «