Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Onko meitä yli 3-kymppisiä enää elossa?
1 2 3 4 5 6 7
Juhani_t
08.12.2014 22:17:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Mä aloitin -74 eikä ole ikinä ollut konserttitomeja. Onnistuin väistämään koko hypen.
 
No sitä ei sitten tarvinnut senaikaista pumpulipuikkotestiä eikä penisiliinikuuriakaan sitten.
 
"Mikä midi? Levysoitinliitinhän tämä on."
Lucky 7
09.12.2014 13:05:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ikää 39, ekasta keikasta tuli kesällä 20 vuotta. Musiikki on varmaan paras harrastus mitä ittelle voi kuvitella. Oon sen kautta tutustunu melkoseen määrään mainioita ihmisiä ja saanu reissata pitkin Suomea, joutuen mitä erikoisempiin tilaisuuksiin ja tilanteisiin. Eikä pidä unohtaa, miltä kaikelta musiikki on mut säästäny.
 
Arvon soittorosvoille toivon pitkää ikää ja antoisia soittohetkiä.
 
TÄ?
Kailis
09.12.2014 13:06:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juhani_t: No sitä ei sitten tarvinnut senaikaista pumpulipuikkotestiä eikä penisiliinikuuriakaan sitten.
 
Mutta korvatulehduksista kärsin nassikkana ja ne puhkaistiin monta kertaa eli penisilliinit ihan tuttu juttu. Toi oli kivuliainta mitä lapsuudesta muistan enkä ihmettelisi jos korvatulehdukset olisivat osasyynä nykyisiin tinnitus ym. vaivoihin.
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
Muovinen
09.12.2014 15:52:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itellä ainakin tuo kolmikymppinen merkkasi tosi jyrkästi kaikenlaisten fyysisten vaivojen ja väsymyksen ilmaantumista. Tuli tinnitus, joka paikkaa kolottaa ja jos et perkele nuku vähintään 7 tuntia yössä, niin seuraava päivä on kauhiaa tervanjuontia. Maha ei kestä juopottelua, eikä voi yleensäkään juopotella ku kotona, koska sammun viimestään klo 23, join sitten 1 tai 11 olutta. Mielialat heittelee rajusti ihan niinku teini-iässä ja vitummoinen itsekriittisyys riivaa ajatuksia. Eli hädintuskin elossa ollaan :D
kincy
09.12.2014 18:22:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muovinen: ja jos et perkele nuku vähintään 7 tuntia yössä, niin seuraava päivä on kauhiaa tervanjuontia.
 
Vaikka mulla on vielä noin 3,5 vuotta tähän maagiseen ikään niin mulla on jo nyt sama juttu. Pitää tosiaan vähintään se 7 tuntia saada unta, muuten tekee tiukkaa. Ja autappa armias jos juopottelua harrastaa perjantaina ja vielä lauantaina pikkusen niin maanantaina on aika kuolemaa mennä duuniin. Ei siis varsinaisesti rabulan takia mutta väsymys on järkyttävä.
 
18is9
09.12.2014 18:24:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Mä aloitin -74 eikä ole ikinä ollut konserttitomeja. Onnistuin väistämään koko hypen.
 
Eikö ne ole tulossa takaisin? Kumu on ainakin viime päivinä postaillut kuvia megasetistä jossa on alakalvottomat tomit. A. Nykänen niitä on kuvissa paukutellut :).
 
Tv. nimim. konserttitomit kunniaan!
 
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
Duro
09.12.2014 18:27:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kumma kyllä noin yleisesti ottaen illanvietois jaksaa olla jopa paremmin kuin 10v sitten. Ja monta päivää putkeen. Ja oon myöskin tehny semmosen elämänrytmirempan että herään joka päivä kasilta vaikka mikä olis. Jostain syystä 4-5h yöunetkin riittää iha mainiosti.
 
Ja Kailis, miittiä ei lasketa.
 
Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici
Kailis
09.12.2014 18:43:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Duro: Ja Kailis, miittiä ei lasketa.
 
Siellähän kaikki on henkisesti 15-vuotiaan tasolla.
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
Veksi
09.12.2014 20:27:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä mitä sanoisin, mutta olen kaksi kertaa tuon ikämäärän ylittänyt?
 
sahkuifk
09.12.2014 23:48:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

47 vee ja ei sitä jaksa enää intoilla niin kuin ennen, hetkittäin ehkä mutta aika äkkiä lopahtaa.
Tarttis varmaan teherä jotain?
 
Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee.
OPJ1974
10.12.2014 12:43:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fyysisesti nyt joulukuussa paukkuvat nelikymppiset rikki. Henkisesti olen jäänyt 6-vuotiaan tasolle.
nappo
10.12.2014 13:47:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

37 napsahtaa tässä kuussa mittariin.
 
Paikat kuosissa ja soittokamat myös. Mitään uutta ei kiinnosta hankkia, nykyisillä on pärjättävä.
 
Pirusti pitäis pystyä tekniikkaa parantamaan vaan. Alkaa punkkibändin biisit olla niin nopeita, että pitää omaksua kokonaan uusi soittotyyli. Ei voi mättää enää olan takaa kun temmot on niin kovat. Joudun siis nyt itse opettelemaan ennen vihaamaani "hivelytekniikkaa". :D
 
Liekkipipoilta uusi LP ulkona! http://www.youtube.com/watch?v=cEReNQv2t18
-Dr.DW-
10.12.2014 14:02:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nappo: 37 napsahtaa tässä kuussa mittariin.
 
Paikat kuosissa ja soittokamat myös. Mitään uutta ei kiinnosta hankkia, nykyisillä on pärjättävä.
 
Pirusti pitäis pystyä tekniikkaa parantamaan vaan. Alkaa punkkibändin biisit olla niin nopeita, että pitää omaksua kokonaan uusi soittotyyli. Ei voi mättää enää olan takaa kun temmot on niin kovat. Joudun siis nyt itse opettelemaan ennen vihaamaani "hivelytekniikkaa". :D

 
No ei se Hahtokaan pahemmin hivele ja aika tempoilla tempaisee... Mölleri vaan haltuun!
 
Bombing for peace is just like fucking for virginity.
tomboarmageddon
10.12.2014 17:27:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Dr.DW-: No ei se Hahtokaan pahemmin hivele ja aika tempoilla tempaisee... Mölleri vaan haltuun!
 
Niin ja tosiaan kun sitä tekniikkaa saa kuntoon niin pystyy lujempaakin soitttamaan rennosti.
Ittellä 37 mittarissa. Ruumis on hyvässä kunnossa ja unentarve vähentynyt nuoruudesta. Päässä on kyllä tapahtunut kaikenlaista damagea selvästikkin. Aivot on kuin vanhalla ukolla vaikkei henkinen kehitys todellakaan. No itse pehmennetty...
 
statistiÖ
10.12.2014 20:28:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kun opettelee soittamaan hiljaa, ei enää tiedä minne sen kaiken lisääntyvän volan ja saundinvoimakkuuden laittaisi.
Aloitin rumpujen, tai siis silloin rummun, soiton 30 vuotiaana naisena. Ei yhtään liian myöhään eikä varsinkaan liian aikaisin. Oli omat epäilykset, että mitäköhän niin vanhan ihmisen kuopsutteluista tulee. Käytännössä olen tehnyt-soittanut sen ja paaaljon muuta, mitä tavoitteeksi asetin silloin liittyen rumpuihin JA musiikkiin.
Olen asettanut jo uudet tavoitteet soittoon. Käytännössä olen nuorentunut jokaisena soittovuonna. 100 metrin juoksussa tulisi taatusti paras aika, lapsena en jaksanut sitä edes juosta. Kroppa on muualla kovemmalla käytöllä kuin rumpujen soitossa. Sehän auttaa, kunto ja kestävyys piisaa. Voimaa ei rumpujen soitossa erityisesti tarvitse, tekniikkaa vain ja paljon.
Nainen on tietääkseni siitä edullisessa asemassa oppimisen ja fyysisyyden kannalta, että meidät on luotu fyysisesti uusiutumaan-toipumaan ja oppimaan jatkuvasti uutta. Eli kalkkeutuminen alkaa myöhemmin kuin miehillä.
 
Itse olen huono verrokki, koska en ole lapsena-nuorena soittanut mitään, mutta monen kuulemani soittajan perusteella soittohommissa ikä, siis kokemus, on edullista saundin ja fiilin kannalta. Elämän ja musiikin kokemus. Karismaa ei voita mikään.
Onhan se tietysti oma korvaamaton henkensä ja hetkensä, kun nuoret vetää nokillaan ja reippaasti mutkat suoraksi. Tämän palstan kannalta taas on erittäin surullista, että me (lähes) kaikki aktiivit kirjoitetaan tähän ketjuun. Soittamisen tilaan en halua vetää samaa johtopäätelmää..
 
¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ ranttatantta ¤ hevi mamma, kevyt musiikki ¤
nappo
11.12.2014 13:45:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-DR.DW-: No ei se Hahtokaan pahemmin hivele ja aika tempoilla tempaisee... Mölleri vaan haltuun!
 
Joo, Hahto onkin miellyttävä poikkeus. Ei se taida triggereitäkään liiemmin käyttää? Eri porukkaa sitten ne, kellä on täysin trigatut rummut ja hädin tuskin nylontippi hipaisee kalvoa. :P
 
Mutta kyllä tämä on jo sen luokan lunastusta, että ei voi olla nivelille terveellistä, vaikka olisi mitkä tekniikat hallussa. Ja Hahto on varmasti pedanttina kaverina miettinyt nuo kaikki hommat kuosiin. Mutta voi vanhempana ukkona vähän kädet täristä. Eipä se urheilukaan huipputasolla terveellistä ole, päin vastoin.
 
https://www.youtube.com/watch?v=oY3CaNi9fwE
 
Täytyy vaan antaa itsekin kapulan tehdä se työ. Muuten loppuu ukosta mehut hyvin äkkiä.
 
Liekkipipoilta uusi LP ulkona! http://www.youtube.com/watch?v=cEReNQv2t18
Kojootti_84
18.12.2014 13:32:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kohta pääsen tähän herrasmiesklubiin, vielä taülussa 30 :)
 
JanneO
18.12.2014 13:55:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nappo: Joo, Hahto onkin miellyttävä poikkeus. Ei se taida triggereitäkään liiemmin käyttää? Eri porukkaa sitten ne, kellä on täysin trigatut rummut ja hädin tuskin nylontippi hipaisee kalvoa. :P
 
Mutta kyllä tämä on jo sen luokan lunastusta, että ei voi olla nivelille terveellistä, vaikka olisi mitkä tekniikat hallussa. Ja Hahto on varmasti pedanttina kaverina miettinyt nuo kaikki hommat kuosiin. Mutta voi vanhempana ukkona vähän kädet täristä. Eipä se urheilukaan huipputasolla terveellistä ole, päin vastoin.
 
https://www.youtube.com/watch?v=oY3CaNi9fwE
 
Täytyy vaan antaa itsekin kapulan tehdä se työ. Muuten loppuu ukosta mehut hyvin äkkiä.

 
Hahto käytti triguja vielä rotten soundissa soittaessaan, sanoi että basarin soundi menee puuroksi noissa äärinopeuksissa, selkeyttää soundia. Silläpä sitä siellä saralla käytetään mieluusti sitä trigattua rumpua.
 
Muistelisin myös hahdon puhuneen siitä että hänellä alkoi olla selkäongelmia tai hartia tjms, aiemmin ja sillä lähti opettelemaan tuota mölleriä, eli tavallaan opetteli uuden tyylin.
 
Ja mitä itsellä tulee, niin neljääkymppiä sitä lähestytään ja se saavutetaan parin vuoden päästä. elossa ollaan vaikkakin kohtalaisen vähillä soitoilla tällä hetkellä. Jos sitä ensi vuoteen sitten saisi enemmän treeniaktiviteettiä.
 
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
Bobana
19.12.2014 21:57:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muovinen: Itellä ainakin tuo kolmikymppinen merkkasi tosi jyrkästi kaikenlaisten fyysisten vaivojen ja väsymyksen ilmaantumista. Tuli tinnitus, joka paikkaa kolottaa ja jos et perkele nuku vähintään 7 tuntia yössä, niin seuraava päivä on kauhiaa tervanjuontia. Maha ei kestä juopottelua, eikä voi yleensäkään juopotella ku kotona, koska sammun viimestään klo 23, join sitten 1 tai 11 olutta. Mielialat heittelee rajusti ihan niinku teini-iässä ja vitummoinen itsekriittisyys riivaa ajatuksia. Eli hädintuskin elossa ollaan :D
 
Tuo tinnituksen hankkiminen on silkkaa hölmöyttä kyllä. Anteeksi vaan. En voi ymmärtää että kuka pystyy kuuntelemaan tai treenaamaan ilman mitään suojausta. On tullu vedettyä kaikenmoista metallia ja kaahausta yli 20 vuotta ja silti on erittäin hyvä kuulo koska siitä olen pitänyt huolen. Suosittelen muillekkin.
 
Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa.
jjarvinen
19.12.2014 22:21:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänä vuonna tuli 40 täyteen. Innostuin taas rummuista, laihdutin 15 kiloa, ja olen elämäni kunnossa. Kitaraakin vielä soitan..
 
Tilutus on parasta mitä voi tehdä housut jalassa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «