Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kengillä/ilman
1 2 3 4
WyW
16.09.2003 00:14:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on semmoset lenkkarit jostain vuodelta käpy, ne on niin kauheessa kunnos et pitää hommaa uudet. Menee etsimiseks. Skedekengissä on vähä liian jäykkä pohja mun mielestä.
 
Pööp.
Anri8000
16.09.2003 10:29:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asiaan liittyen tahi ei,mutta oiva legenda kertoo Alphonso Mouzonin tokaisseen joskus olevansa kovempi rumpali kuin Cobham koska soittaa korkokengat jalassa....Hih.
 
Elämä on vain osa jalkapalloa.
-Reaper-
18.09.2003 22:15:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä soitan aina sellaset n.20e sandaalit jalassa koska ovat kevyet ja ilmavat ja pohja joustaa.
 
Tappi
19.09.2003 12:46:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sekäettä. Jos tulee lenkkarit peesiin, niin soitan sukkasiltaan, mutta yleensä soittelen tasa-, ohutpohjasil kangaslenkkareil (kai niitä joku voi koriskengikskin kutsua?) ja nauhat tiukalle, niin ei falskaa. Mun mielestä kengil on parempi tuntuma kun on enempi grippiä.
 
It wasn´t me! It was the other guy....
Viceroy
19.09.2003 15:57:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kengillä. Aina.
 
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
rc
19.09.2003 20:18:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kotona ilman kenkiä (tublabedaalia en omista, muuten kotonakin kengillä) ja muualla kengillä.
 
Seksiä ja väkivaltaa!
jazzmies
19.09.2003 23:04:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun aloin tosissani treenata soitin aina sukkasillani. Sen jälkeen oli pakko soittaa aina tasapohjaiset tennarit jalassa. Tekniikan ja rutiinin kehityttyä on ollut ihan sama mitkä lopot ovat kulloinkin jalassa, vaikka hollannikkaat. Nilkka ja pohje duunin tekevät eivätkä varpaat.
 
Järvihirviö
20.09.2003 00:14:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sukilla yleensä, paljainjaloin myöskin mukavaa. Kengillä tulee yleensä hiemaisen tukkoisempi tatsi.
 
narzghail
20.09.2003 08:44:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soitan yleensä/mieluiten paljasjaloin. Sukat liukuvat tai ovat liian likaiset "tuntemattomille pedaaleille" (kesäisin olen muutenkin paljasjaloin) ja kengillä ei ole mielestäni mukava soittaa - ne kun eivät ole osa minua, jolloin tuntuma huononee.
 
"Evig er krigen mot de av lyset"
JeeVes
20.09.2003 13:13:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kengilllä ja ilman. Riippuu vähän millainen on fiilis tai sitten miten likainen on pedaali. ;)
 
"Artistivieras on välttämätön" (Kummeli aforismi nr. 10)
J. Cool
21.09.2003 16:34:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäs sitten löyty lopulta? Ja paljokno suurin piirtein maksoi?
 
citymarketista. piti jahkata melkosesti ennen ku löyty mun soittotekniikalle sopivalla pohjalla varustettu pari. jäälle ei varmaan kannata noilla mennä :) tais olla jotain 50e hintaa.
 
gnar138
22.09.2003 12:53:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kengät jalassa. Merkki Vans. Malli Rowely Classics.
 
Sopivan lätyskät ja ohut ja pitävä pohja.
 
Ilman kenkiä ei tuu mitään.
 
i'm about to have a nervous breakdown.
Degas
25.09.2003 13:55:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

soitan puukengillä. toimii...
 
Bacchus
28.09.2003 15:19:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

soitan puukengillä. toimii...
 
?
 
Ei helevata!
asa
30.09.2003 12:15:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kenkä jalassa, en tykkää soittotuntumasta sukkasilleen tai paljain jaloin. Ohutpohjainen kenkä on hyvä, täytyisi kokeilla keilauskenkiä miten ne toimisi kunhan saisi sellaiset ensin keikattua jostain.
 
UP THE IRONS!
Magetsu
01.10.2003 14:44:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

80-luvun "lättäpohjatennarit" on mun mieleen, niitä ei ole kylläkään ole yleisillä markkinoilla enää hirveästi näkyny :(
Kengät on kevyet ja pohja on ohut, joten tuntuma on hyvä.
Niissä on varvaspäässä semmonen valkoinen nahkainen alue...
 
"Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru"
jussiohman
01.10.2003 14:47:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sukilla yleensä, paljainjaloin myöskin mukavaa. Kengillä tulee yleensä hiemaisen tukkoisempi tatsi.
 
Miten voi soittaa paljain jaloin vaikka jotain tuplaiskuja? Eihän se jalka liu`u siinä pedaalissa yhtään. En tajuu. Itse soitan kengillä.
 
"Kosautus on omana ittenä olemisen unohtaminen, ennemmin turpaan ottaminen, ku perseen nuoleminen" -Herra Soppa
Paas
02.10.2003 20:13:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten voi soittaa paljain jaloin vaikka jotain tuplaiskuja? Eihän se jalka liu`u siinä pedaalissa yhtään. En tajuu. Itse soitan kengillä.
 
Minäkään en kyllä ymmärrä tätä(soittelen monot jalassa) mutta meitä on moneen junaan.
 
Takatukat kunniaan!
AP
03.10.2003 10:30:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

soitan puukengillä. toimii...
 
Taitolaji tuokin, sanoisin.
 
Meikäläinen kyllä soittaa paljain jaloin eli sukkasillaan -- lähinnä siksi, että kengännumero on 47. Sen kokoisen jalan ilman kenkää saa vielä soviettua Speed Kingille, kengän kanssa pedaali on auttamattomasti liian pieni.
 
ruff
04.10.2003 11:04:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aina kengät jalassa, tietysti. saat ehkä hetkellisesti paremman tuntuman kun soitat ilmat mutta pitemmän pälle hirveetä venkslaamista. Tuntuu oudolta soittaa ilman kun ei saa tarpeellista tukea.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «