Aihe: Rumpali vai rumpalisti? | |
---|
|
Siis kumpi se on? Itse olen tottunut rumpaliin.. No huh huh ku pelottaa... |
|
Että mitä että? "Rumpali" taitaa olla se virallinen termi. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
|
rumpali kuulostaa paremmalta....joten sitä esim. itse käytänkin! Suck my error! |
Olli 23.04.2003 21:09:28 | |
|
Siis kumpi se on? Itse olen tottunut rumpaliin.. Seuraavaksi varmaan, että soitatko rumpuja vai rummutatko. Ja tähän se v%n hymiö. Tohon sitten vaan nimi alle, ja se on sillä selvä. |
afro 23.04.2003 21:28:44 | |
|
No tietysti se on rumpali! Tämä seikka onkin muuten ärsyttänyt jo kauan, kun jotkut esim. kysyvät Kuka on maailman paras rumpaliSTI. Rasittavaa! :) Saahan sitä tietysti puhua miten huvittaa mutta minun korvaani kuulostaa pahalta! Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
lkx 23.04.2003 21:29:23 | |
|
Siis kumpi se on? Itse olen tottunut rumpaliin.. Et kai sä tosissas tätä kysy? There is no spoon... |
lkx 23.04.2003 21:29:42 | |
|
Siis kumpi se on? Itse olen tottunut rumpaliin.. There is no spoon... |
|
Mä oon rumbalismies ja kilikuttelen rumpuloita =) Ukkini mielestä pelaan patteria... ????????? I rule... |
|
Eli siis rumpali... Jes jes. Sitähän minäki. Rasittaa vaan kun kaikki puhuu rumpalistista niin ajattelin kysästä täältä... Tack. No huh huh ku pelottaa... |
|
Minä olen lyömäsoitin- ja perkussioartisti, te kuolevaiset voitte olla rumpaleita minun puolestani. Sori, arseholechip mun aivoissa jäi päälle. All chiefs, no indians. |
|
No tuota rumpalisti nimitystä käytän ainakin itse lähinnä vitsinä. Mieti nyt: kitaristi, basisti, solisti ja vittu vaikka hanuristi...miksei siis rumpalisti. Screw you guys, I´m going home! |
|
Joo, eihän tosta nyt oo epäselvyyttä. Rumpali tietty! |
|
No tuota rumpalisti nimitystä käytän ainakin itse lähinnä vitsinä. Mieti nyt: kitaristi, basisti, solisti ja vittu vaikka hanuristi...miksei siis rumpalisti. Sehän pitäis olla rumpisti. I rule... |
|
Siis kumpi se on? Itse olen tottunut rumpaliin.. Rumaplistinisti ;) |
|
http://www.boomspeed.com/brotha_peace/arnold.jpg |
|
no ehkä juu ihan rumpali... Kröhöm...myös basistit osaa soittaa sooloja jos ette tienneet, te tietämättömät!! |
|
http://www.boomspeed.com/brotha_peace/arnold.jpg hyvä :D rumpalistihan tarkottas että tyyppi soittaa rumpalia. ja siitähän ei nyt kyllä tule yhtään mitään. eihän rumpali edes soi - haisee senkin edestä... |
|
KAttosin jostain vanhasta engl-suomi sana kirjasta "drummer" ja se on kuulemma suomeksi rummunlyöjä i'm not pretty and i'm not cool, but i'm fat ugly and proud so -FUCK YOU- |
Dr.Rubber 28.04.2003 21:20:44 (muokattu 28.04.2003 21:21:32) | |
|
KAttosin jostain vanhasta engl-suomi sana kirjasta "drummer" ja se on kuulemma suomeksi rummunlyöjä Rummunlyöjä-teoriaa tukis sekin, että saksaksi rumpali on muistaakseni der Schlagzeuger. EDIT: Itte oon kyllä sitä mieltä, että se on runpalisti. Ännällä. Sitä minä käytän. Ei kannata tunkea lunta pilluun! |
|
Rumpali. I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
« edellinen sivu | seuraava sivu » | |
---|