Muusikoiden.net
08.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ledit rumpuihin!
1
Rames32fin
15.09.2016 12:22:50 (muokattu 15.09.2016 12:25:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän erillainen kysymys, voiko rumpuihin sisälle laittaa ledit niin, ettei ääni kärsisi, jotka voisi esim. kaukosäätimestä laittaa päälle? Jos jollakin on kokemusta niin kertokaa ja olisi jees jos kertoisitte mitä ledejä käytätte ja mistä tilasitte! :)

Kuvan mukaan olisi tarkoitus laittaa: http://imgur.com/a/hP4Qg

JanneO
15.09.2016 14:57:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rames32fin: Vähän erillainen kysymys, voiko rumpuihin sisälle laittaa ledit niin, ettei ääni kärsisi, jotka voisi esim. kaukosäätimestä laittaa päälle? Jos jollakin on kokemusta niin kertokaa ja olisi jees jos kertoisitte mitä ledejä käytätte ja mistä tilasitte! :)

Kuvan mukaan olisi tarkoitus laittaa: http://imgur.com/a/hP4Qg

Kuvassahan on akryylirummut, eli jos "tavallisiin" rumpuihin ne laitat, niin näkyy vain kalvoista läpi. Muistaakseni pearlilla on tuohon valmis sarja, mut asennus käynee esim 2-puolisella teipillä. Tai sit lugien kiinnitysruuveja hyväksi käyttäen. Ei vaikuta soundiin varmastikkaan.

Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
jp351
15.09.2016 18:13:03

Minulla olisi Kirchhoffit myytävänä, kun vaan saisi aikaiseksi laatia myynti-ilmoituksen. Ei tarvitse itse asennella ledejä kun on tehdasasenteiset...

JanneO
20.09.2016 13:25:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jp351: Minulla olisi Kirchhoffit myytävänä, kun vaan saisi aikaiseksi laatia myynti-ilmoituksen. Ei tarvitse itse asennella ledejä kun on tehdasasenteiset...

Paljon pyydät?

Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
jp351
20.09.2016 19:02:48

JanneO: Paljon pyydät?

Vastasin pikaviestillä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti