Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tomin teettäminen
1
fnb112
28.04.2016 19:32:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terpsis. Olen vihdoinkin saanut (melkein) päätökseen monivuotisen Yamaha Hipgig Al Fostereiden metsästämisprojektini eli olen moisten onnellinen omistaja, mutta mutta: tuohon kuuluu vakiona vain 12" ja 14" tomit. Jotenkin olen itsepintaisen tottunut siihen pakolliseen kymppituumaseen noiden rinnalle. Tuohon sarjaan niitä sai optiona silloin kun sitä vielä tehtiin, mutta en viitsisi toista ikuisuutta haaveilla josko joltain moinen sattuis löytymään (melko epätodennäköistä) ja tulikin mieleen josko joku tietäisi pystyisikö Yamahalta tilaamaan muuhun settiin sopivan tomin?
Kyllähän sitä kahdellakin tarvittaessa toimeen tulee, kunhan vaan pistää luovuutta kehiin, mutta jotenkin pakkomielteenä saada tuosta setistä niin täydellinen kuin mahdollista, koska se tulee olemaan ainut pönttösatsini ja olen noihin tuota yhtä harmillisuutta lukuunottamatta erittäin tyytyväinen, ovat kyllä unelmieni täyttymys.
 
JanneO
29.04.2016 08:35:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fnb112: Terpsis. Olen vihdoinkin saanut (melkein) päätökseen monivuotisen Yamaha Hipgig Al Fostereiden metsästämisprojektini eli olen moisten onnellinen omistaja, mutta mutta: tuohon kuuluu vakiona vain 12" ja 14" tomit. Jotenkin olen itsepintaisen tottunut siihen pakolliseen kymppituumaseen noiden rinnalle. Tuohon sarjaan niitä sai optiona silloin kun sitä vielä tehtiin, mutta en viitsisi toista ikuisuutta haaveilla josko joltain moinen sattuis löytymään (melko epätodennäköistä) ja tulikin mieleen josko joku tietäisi pystyisikö Yamahalta tilaamaan muuhun settiin sopivan tomin?
Kyllähän sitä kahdellakin tarvittaessa toimeen tulee, kunhan vaan pistää luovuutta kehiin, mutta jotenkin pakkomielteenä saada tuosta setistä niin täydellinen kuin mahdollista, koska se tulee olemaan ainut pönttösatsini ja olen noihin tuota yhtä harmillisuutta lukuunottamatta erittäin tyytyväinen, ovat kyllä unelmieni täyttymys.

 
Tuolta kun kysyt http://www.f-musiikki.fi/ niin saat varman vastauksen. Voi olla että jotain irtorumpua 10" voi löytyä heti hyllystä. Toinen vaihtoehto on teettää tomi jollakin rumpupajalla, eli esim jackshop tai sit täällä muusikoiden netissäkin löytyä Jimmy Bang. Eikä se itsekkään ole hankalaa jos pora pysyy yhtään kädessä St Drumsilta saa irto-osina runkoja, lugeja ja muita hiluja joista saa kasattua (niin kuin jackshopistakin).
Tuolla torillakin on irtomyynnissä 2kpl eri sarjan yamahan 10" tomia, joten niitäkin kannattaa vilkaista.
 
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «