Muusikoiden.net
06.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Paiste 602 Modern Essential
1
Visto
07.02.2016 11:33:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kenelläkään kokemuksia Paiste 602 mod. essential symbaaleista ja jos on niin millaisia?

Laakstr
07.02.2016 12:02:29 (muokattu 07.02.2016 12:05:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Visto: Onko kenelläkään kokemuksia Paiste 602 mod. essential symbaaleista ja jos on niin millaisia?

Hieman... Ride oli hiukan "liian jats" mun makuun, mutta 18" crash on upea! Paras soundien crash pelti mitä on tullut koskaan vastaan missään, ikuna! Ainut miinus sen tiliin oli mulle liian korkea hinta. Sarja kannattaa ehdottomasti testata itse, mikäli mahdollista ja lompsa kestää ;)

E: Pikku "tiiseri" koko sarjasta http://youtu.be/6vHq16P65a0

Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä
Epämuusikko
07.02.2016 12:31:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laakstr: Hieman... Ride oli hiukan "liian jats" mun makuun, mutta 18" crash on upea! Paras soundien crash pelti mitä on tullut koskaan vastaan missään, ikuna! Ainut miinus sen tiliin oli mulle liian korkea hinta. Sarja kannattaa ehdottomasti testata itse, mikäli mahdollista ja lompsa kestää ;)

E: Pikku "tiiseri" koko sarjasta http://youtu.be/6vHq16P65a0

Ridet on enemmän semmoista sinänsä käyttökelpoista yleiskohinaa kuin jazzia, jälkimmäistä voi etsiä Masters-sarjan Dark Crasheista, vaikka nekään eivät pääse hirveän kauas paisteen peruskihinästä.

Hyviä vehkeitä, ottaisin jos halvalla saisin.

"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti