Muusikoiden.net
09.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rahtihommia?
1
Juhani_t
26.12.2015 16:51:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkäslaisella systeemillä olette rumpuja kuskauttaneet pitkin Suomea jos ei itse ole pystynyt/kyennyt/jaksanut/voinut hakea. Onko rahtifirmoista kokemuksia? Referenssiksi Matkahuollon laskuri antaa 138 euroa. Pääsiskö jollain muulla opilla halvemmalla? Mitä kannattaa huomioida pakatessa?

Tämän kirjoituksen voi käsittää niinkin että jos peräkonttiin mahtuu, matka on Hki - Oulu tuossa parin viikon päästä ja haluat jonkun osallistuvan bensakuluihin niin laitappa yv:tä.

janneto
26.12.2015 17:46:06

Ei matkahuolto ole todellisuudessa kallis vaihtoehto. Olen lähettänyt ja vastaanottanut useamman setin ( yleensä shellkitin ) ja hinta koviin keisseihin pakattuna on ollut 40-60€. Pienissä matkahuollon toimipisteissä ei huomioida tilavuutta vaan pelkkä lähetyksen paino jolloin hinta on edullisempi.

Juhani_t
26.12.2015 17:52:23

janneto: Ei matkahuolto ole todellisuudessa kallis vaihtoehto. Olen lähettänyt ja vastaanottanut useamman setin ( yleensä shellkitin ) ja hinta koviin keisseihin pakattuna on ollut 40-60€. Pienissä matkahuollon toimipisteissä ei huomioida tilavuutta vaan pelkkä lähetyksen paino jolloin hinta on edullisempi.

No joo. En kyllä muista koskaan että olisivat mittoja ottaneet. Tässä läjässä on 4 kollia. Suurin 70x70x60cm ja kokonaispaino 65kg. Olin henkisesti varautunut noin 80 euron kuluihin, mutta meni vähän yli.

Juhani_t
30.12.2015 18:48:30

Taidan päätyä Kaukokiidon kyytiin. Ovelta ovelle 78 euroa. Eipähän tarvi siellä toisessa päässä kaverin raahata kolleja enää yhtään ylimääräistä. Hinnassakin voittaa Matkahuollon jos tosiaan mittaavat laatikot.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti