Muusikoiden.net
08.12.2016

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dream Symbaalit
1
jarjou
04.01.2015 01:56:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,

Onko tietoa kuka näitä tuo tällähetkellä maahan vai tuoko kukaan?

Roudari roudaa ja rahaa saa, rahat se ryyppää ja oksentaa.
JanneO
05.01.2015 09:46:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jarjou: Hei,

Onko tietoa kuka näitä tuo tällähetkellä maahan vai tuoko kukaan?

Brownbeat kokkola, ainaskin Dreamin sivujen mukaan? Itse Brownbeatin sivut eivät toimi, mutta puhelinnumero sinne löytyy josta saa varmaan lisätietoja.

Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
jarjou
05.01.2015 11:05:12

Heille olen laittanut viestiä kyllä mutta vastausta ei ole kuulunut. Dreamin sivuihin ei ole kyllä luottamista, koska suomalaisista jälleenmyyjistä ei yksikään myy tällähetkellä dreamia, ainakaan nettisivujen perusteella, eikä sähköposti kyselyjen mukaan.

JanneO: Brownbeat kokkola, ainaskin Dreamin sivujen mukaan? Itse Brownbeatin sivut eivät toimi, mutta puhelinnumero sinne löytyy josta saa varmaan lisätietoja.

JanneO
05.01.2015 11:57:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jarjou: Heille olen laittanut viestiä kyllä mutta vastausta ei ole kuulunut. Dreamin sivuihin ei ole kyllä luottamista, koska suomalaisista jälleenmyyjistä ei yksikään myy tällähetkellä dreamia, ainakaan nettisivujen perusteella, eikä sähköposti kyselyjen mukaan.

Ok, näyttihän noita tosiaan dreamin sivujen mukaan olevan montaakin liikettä joka sitä myy, mut ehkä eivät olleet sitten mikään menestys kun eivät niitä enää myy?

Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
jarjou
05.01.2015 18:14:02

JanneO: Ok, näyttihän noita tosiaan dreamin sivujen mukaan olevan montaakin liikettä joka sitä myy, mut ehkä eivät olleet sitten mikään menestys kun eivät niitä enää myy?

Jaa a, eipä,tämä nyt suuri menetys ole, yhtä rideä vain katselin.

anzianzi
19.01.2015 22:24:09

Mä ostin viimeksi noin vuosi sitten Brownbeatiltä Dream Bliss haitsut. Oon viime vuosien aikana hommanut sieltä useita peltejä, aina on homma toiminut hyvin. Ne nettisivut on toki semmosta sekoilua että ei ihme jos hieman epäilyttää...

wellpertti
13.10.2015 10:44:11

Eipä ole Dreamejä tosiaan täällä Suomessa näkynyt. Omani tilasin skoteista ja hollannista.

Otin tuota efekti osastoa, eli 20" Lion Chinan ja 16" Pang Chinan + 14" Libor Hadrava Signature Stackin.

Lion taitaa olla samaa kamaa ku Wuhanit, tosi nopeesti sammuva nastan roskainen saundi. Pang on tosi sähäkkä ja veikeen kuulonen vekotin. Toi stacki on vielä testivaiheessa ja en ole stackejä ennen käyttänyt, joten hetki menee siihen perehtyessä.

Mulla on muuten setissä Wuhanin pari Linearia, joita niitäkään ei saa oikein mistään Euroopasta ja loput Impressionin/Crescentin Rock-sarjaa. Hyvin saundaavat keskenään ihme kyllä.

Voi vitsi kun joku nyt rupeis tuomaan noita Dreamejä maahan, siellä olisi vaikka mitä mielenkiintoista, joita olisi kiva päästä testaamaan...

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti