Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Groove Juice
1
tuquoque
15.10.2014 11:28:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helsinkiläisten musaliikkeiden verkkokaupat selasin läpi, eikä kenelläkään näytä olevan Groove Juicea valikoimissa. Tietääkö joku, saako mistään? Pitäisi uusista pelleistä saada kalvot pois, että saa patinoitumisen käyntiin. Asetoni ilmeisesti toimii myös. Onko muita hyviä vinkkejä kalvojen poistoon?
 
m.
tomboarmageddon
15.10.2014 15:10:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque: Helsinkiläisten musaliikkeiden verkkokaupat selasin läpi, eikä kenelläkään näytä olevan Groove Juicea valikoimissa. Tietääkö joku, saako mistään? Pitäisi uusista pelleistä saada kalvot pois, että saa patinoitumisen käyntiin. Asetoni ilmeisesti toimii myös. Onko muita hyviä vinkkejä kalvojen poistoon?
 
Kalvot?
Ainakin se sitruunamehu ja suolayhdistelmä teki testailuridestä sen näköisen kun ois ollu jossain merenpohjassa kauan. Sillä valelin ja parvekkeella oli viikon...
 
Velli
15.10.2014 15:17:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomboarmageddon: Kalvot?
 
Veikkaisin, että kyse on lakasta.
 
tuquoque
15.10.2014 15:36:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku clear coating niissä (Paisteet) on, mutten tiedä, onko tehty lakalla vai miten. Asetonilla testasin, mutta ei tehoa. Logon kohdalla coating ei ole niin kovaa kiinni, niiltä alueilta irtosi ja pellin metallin oma väri tuli näkyviin. Logot on nyt CuSn8-väriset ja muualla pellissä on se punertavan ruskeaksi toonattu lakka, tai mikä lie. Täytynee etsiä järeämpää ainetta. Vinkkejä otetaan vastaan.
 
m.
tuquoque
15.10.2014 15:47:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli itse asiassa aika hauskan näköiset jo näinkin.
Paljon parempi, kuin originaali punainen.
 
https://www.dropbox.com/s/mwd00v17cpvifwp/pst7.jpg?dl=0
 
m.
Kailis
15.10.2014 17:42:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque: Tuli itse asiassa aika hauskan näköiset jo näinkin.
Paljon parempi, kuin originaali punainen.
 
https://www.dropbox.com/s/mwd00v17cpvifwp/pst7.jpg?dl=0

 
Huh. Hetken jo ajattelin että meinaat käsitellä symbaaleja =D
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
tuquoque
15.10.2014 17:46:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mä meinaankin ottaa pinnoitteet kokonaan pois, jos vain keksin keinon. Vanhat hapettuneet Paisteet on just sopivat mun makuun.
 
m.
kincy
15.10.2014 18:21:56 (muokattu 15.10.2014 18:22:48)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque: Kyllä mä meinaankin ottaa pinnoitteet kokonaan pois, jos vain keksin keinon. Vanhat hapettuneet Paisteet on just sopivat mun makuun.
 
Onko tässä mittään järkkee nyt hei? Pilaat vaan symbaalisi IMO.
 
Osta enemmin ne vanhat ja hapettuneet Paisteet.
 
Jos nyt ihan välttämättä niin kokeile Nitromorssia. Saa rautakaupoista.
 
tomboarmageddon
17.10.2014 05:31:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis yrttikin tossa jo sarkasmistella, eli ei taida olla paljoo väliä halppislätyillä mitä niille tekee. Tuskin muuttuu sen paremmaksi, turhaa vaivaa vaan ja tämä ei ollut vdduilua vaan pst oikeesti halppissarja.
 
tuquoque
17.10.2014 12:56:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin just. Mutta näillä on hyvä harjoitella pinnotteiden poistoa, ennen kuin haen ne kalliimmat tilalle, että osaan sitten niistä poistaa pinnoitteet. Soittamistakin voi harjoitella siinä sivussa.
 
En siis välttämättä hae parempaa soundia mutta kiinnostaa, mitä lakan alta löytyy ja ärsyttävän kimaltelevat nuo ovat. Ei sovi sisustukseen :)
 
m.
Speedy
17.10.2014 13:01:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque: Niin just. Mutta näillä on hyvä harjoitella pinnotteiden poistoa, ennen kuin haen ne kalliimmat tilalle, että osaan sitten niistä poistaa pinnoitteet. Soittamistakin voi harjoitella siinä sivussa.
 
En siis välttämättä hae parempaa soundia mutta kiinnostaa, mitä lakan alta löytyy ja ärsyttävän kimaltelevat nuo ovat. Ei sovi sisustukseen :)

 
Voihan sen asian näinkin nähdä, näköjään..=)
 
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
Kailis
17.10.2014 13:05:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque: Niin just. Mutta näillä on hyvä harjoitella pinnotteiden poistoa, ennen kuin haen ne kalliimmat tilalle, että osaan sitten niistä poistaa pinnoitteet. Soittamistakin voi harjoitella siinä sivussa.
 
En siis välttämättä hae parempaa soundia mutta kiinnostaa, mitä lakan alta löytyy ja ärsyttävän kimaltelevat nuo ovat. Ei sovi sisustukseen :)

 
Miksi et osta käytettyjä, oikeasti hyviä ja patinoituneita symbaaleja? Tykkäät harrastella sisustukseen liittyviä jutskia?
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
tuquoque
17.10.2014 13:20:46 (muokattu 17.10.2014 13:26:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Miksi et osta käytettyjä, oikeasti hyviä ja patinoituneita symbaaleja? Tykkäät harrastella sisustukseen liittyviä jutskia?
 
Kunhan nyt kokeilen. Ostin PST7:t settinä, mutta toinen crasheistä on täysin ylimääräinen. Turha tätä nyt on yrittää järjellä analysoida. Mukavaa ajanvietettä ja samalla oppii asioita symbaaleista. Kiitoksia Nitromors-vinkistä. Saapa nähdä, mitä siitä seuraa.
 
Hauska oli muuten tuokin, kun yritin asetonilla. Lakat jäi pintaan, mutta logot katosivat. Jälkeen jäi ikäänkuin logon varjokuva. Nyt parin päivän jälkeen varjokuvatkin ovat kadonneet. Ilmeisesti lakka reagoi valoon ja vaihtaa värin muun pellin mukaiseksi.
 
EDIT: pellit 2vrk asetonikäsittelyn jälkeen: https://dl.dropboxusercontent.com/u/61300339/pst7b.jpg
 
m.
Kailis
17.10.2014 13:28:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kieltämättä hienommat käsiteltynä.
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
majuku
17.10.2014 13:43:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sähän olit kitaristi? Hautaa se ylimääräinen crash kukkapenkkiin ens talveksi ja katso miten patinoituu ensi kesäksi. Yksi tuttu kitaristi teki näin kitaran metalliosille. Lopputuloksesta pitäminen on makuasia, mä en tätä tajua mutta olenkin rumpali.
 
- It's business in the front and party in the back -
tuquoque
17.10.2014 14:09:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No joo, kieltämättä munkin olisi kitaristina vaikea ymmärtää jos hautaisit kitaroita talveksi kukkapenkkiin. Ehkä jätän sen väliin kuitenkin.
 
m.
Kailis
17.10.2014 17:45:48 (muokattu 17.10.2014 17:47:25)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque: No joo, kieltämättä munkin olisi kitaristina vaikea ymmärtää jos hautaisit kitaroita talveksi kukkapenkkiin. Ehkä jätän sen väliin kuitenkin.
 
Haudataanhan hevosiakin. Tai hevosen metalliosia.
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
kincy
01.11.2014 10:48:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque:
 
EDIT: pellit 2vrk asetonikäsittelyn jälkeen: https://dl.dropboxusercontent.com/u/61300339/pst7b.jpg

 
Vähän pitää ottaa sanoja takaisin näköjään. Onnistuit hyvin näemmä ja symbaalit istuvat tuon tyylin settiin paljon paremmin.
 
EJ84
01.11.2014 12:43:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kincy: Vähän pitää ottaa sanoja takaisin näköjään. Onnistuit hyvin näemmä ja symbaalit istuvat tuon tyylin settiin paljon paremmin.
 
Kerope prototype-leimat vaan puuttuu ja torilla tavataan! :D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «